Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل پدیده اظهار کرد: به دلیل بازی بسیار خوب تیم پدیده به دوست خوبم مهدی رحمتی، سرمربی پدیده و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. دیروز نیز نوید یک بازی خوب از ۲ تیم را به دلیل نداشتن استرس سقوط به دسته پایین تر داده بودم و هر ۲ تیم نیز  بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما اشتباهاتی در جریان بازی داشت، اما ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه پدیده ایجاد و سعی کردیم موقعیت گلی به حریف ندهیم و به دلیل تلاش وافر بازیکنانم و انجام دادن وظایفشان در بازی به آن‌ها خداقوت می‌گویم. برای ما این بازی تمام شده است و باید خودمان را  برای آخرین بازی در لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.

او ادامه داد: برگزاری بازی‌های لیگ برتر بسیار طولانی شده و تیم‌ها را تا حدودی مستهلک کرده است، اما تیم ما در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرد و حتی هفته پیش نیز باید مقابل صنعت نفت آبادان پیروز می‌شدیم، بر اثر یک غفلت گل خوردیم و بازی با تساوی تمام شد. اگر در آن بازی پیروز می‌شدیم ما ۲ رتبه بالاتر از جایگاه فعلی در جدول لیگ برتر بودیم و به نظرم این اتفاقات برای تیمی که برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کرده، طبیعی است.

او در خصوص داوری بازی گفت: داور قضاوت خوبی در این بازی داشت و پیش از بازی مقابل پدیده هم گفتم که ۲۹ بازی در لیگ برتر است که  داوران برای ما پنالتی نگرفته اند ، اما داور در این بازی به صحنه‌ها بسیار نزدیک بود و در مجموع قضاوت خوبی داشت.

ربیعی در خصوص بازی کردن مجید نصیری در این دیدار بیان کرد: من بسیار خوشحالم که به یک جوان ۱۹ ساله در ۲ بازی اخیر تیم فرصت بازی کردن را دادم و او نیز توانست در این بازی گل بزند. معتقدم نصیری از بازیکنان  آیند‌ه دار مس رفسنجان و در برنامه هایم است که به بازیکنان جوان تیم فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهم.

بیشتر بخوانید

مس رفسنجان ۲ - پدیده مشهد یک/ رحتمی از کویر دست خالی برگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم

دیدار دو تیم صنعت نفت و مس رفسنجان با تک گل علی یوسف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را علی یوسف در دقیقه ۱۹ به‌سود صنعت‌نفت به ثمر رساند.

خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان کد خبر 751253

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است