Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور درخصوص شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

 علیرضا اکبرپور پس از شکست 5 بر صفر مقابل پیکان اظهار داشت:‌

از زمانی که به ماشین‌سازی آمده‌ام سعی و تلاش‌مان این بود که از آبروی فوتبال تبریز دفاع کنیم و نتایج نسبتاً خوبی هم گرفتیم. اما از بازی قبلی مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما بود که منجر به باخت شد از طرف آن بازی و فشاری که روی بازیکنان آمده بود اعم از اینکه گفتند بازیکنان کم‌فروشی و تبانی کردند شرایط ما را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

ما آنقدر هم بازیکن نداریم که اگر کسی اشتباهی یا قهری کرد بتوانیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم. برای هفته بعد هم به هر شکلی شده باید تیم را جمع کنیم و مقابل نفت آبادان بازی کنیم. هم مشکل فنی داریم و هم روحی؛ البته هر دو این مشکل از ابتدای فصل بوده است. یکسری مشکلات وجود دارد که الان نمی‌توان در مورد آنها صحبت کرد. یکسری مشکلات به مدیریت قبلی و نقل و انتقالاتی که در باشگاه صورت گرفت برمی‌گردد. اگر بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم شاید خیلی‌ها تعجب کنند. تمام دارایی ما پشت یک وانت است که امروز در این زمین و فردا در زمینی دیگر. هر روز منتظریم ببینیم که زمین تمرین‌مان کجا است. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت:

شاید بگویند اکبرپور بهانه می‌آورد. من این مسائل را در خودم می‌ریزم و حرف نمی‌زنم تا همه بدانند که مشکل و باخت تیم مقصرش من هستم. اگر بخواهم همه حرف‌ها را بزنم یکی دو ساعت زمان نیاز است. واقعاً ظلم زیادی به این ماشین‌سازی مظلوم شده است. من به خواسته هواداران به تیم آمده‌ام به مدیریت هم گفته‌ام اگر هر زمان من را نخواستید با روی باز می‌روم. هر وقت بخواهند با یک عذرخواهی تیم را تحویل می‌دهم. 

اکبرپور ادامه داد:

البته به من گفته‌اند که برای فصل بعد هم باید تیم را جمع کنم اما شرایط خوب نیست. واقعیت این است که جمع کردن این تیم خیلی سخت است. ما برای هر بازی با هزاران مشکل روبه‌رو هستیم و باید 11 نفر را جمع کنیم و به میدان بفرستیم. انسان با این شرایط گریه‌اش می‌گیرد. تیم‌های دیگر اگر مشکل داشته باشند با تعویض سیستم یا بازیکن آن را حل می‌کنند اما ما باید به همه از جمله داور التماس کنیم که به دروازه‌بان ما برخورد نکنند تا مصدوم شود چون دروازه‌بان نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد:

الان ما برای رفتن به آبادان مانده‌ایم که چطور بازیکنان را جمع کنیم. باید به این بازیکن التماس کنیم و به آن یکی زنگ بزنیم تا بیایند. شرایط وخیم است. سخت‌ترین روزهایی است که در عمر فوتبالی‌ام دیده‌ام. در این دو بازی اخیر به اندازه 30 سالی که در فوتبال بوده‌ام، پیر شده‌ام و دیگر توان حرف زدن هم ندارم. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم