Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:37:33 GMT

پایان خوش ربیعی در رفسنجان 1400 (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۲۸۴

مس رفسنجان در آخرین بازی خانگی در فصل جاری موفق به شکست تیم پدیده مشهد با نتیجه دو بر یک شد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در برابر پدیده شاید شیرین ترین پیروزی این فصل برای محمد ربیعی بود به این خاطر که موجب شد شاگردانش آخرین بازی خانگی در فصل 99-1400 را با خاطره ای خوش به پایان ببرند. البته این پیروزی حلاوت دیگری هم برای این مربی جوان داشت؛ او به خاطر امتیازات از دست رفته در شروع دوباره لیگ برتر بعد از بازی های تیم ملی کمی تحت فشار و انتقاد بود و این پیروزی نشان داد مس بعد از ورود به بحران می تواند خود را پیدا کند و دوباره به همان روزهای خوب گذشته برگردد و از همه مهمتر اینکه باید به تیمی که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند فرصت آزمون و خطا و از همه مهمتر تجربه روزهای مختلف را بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع البته برای مس تازگی نداشت. مس این فصل در هفته های ابتدایی هم امتیازتات حساسی را از دست داد اما خیلی زود از بحران عبور کرد و به یکی از تیم های قابل احترام بازی ها تبدیل شد بطوریکه هفته های متمادی یکی از تیم های نیمه بالای جدول بود.

 

 

اشتیاق محمد ربیعی برای شکست پدیده به خوبی به شاگردانش القاء شد بطوریکه شاگردانش هر دوبار بعد از گلزنی به کنار خط آمدند تا شادی اشان را با سرمربی تقسیم کنند. 1.24 میانگین امتیازات مس از هر بازی در فصل جاری بوده و اکنون این تیم با 36 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و در هفته پایانی در صورت برد در برابر ذوب آهن می تواند دو پله دیگر در جدول رده بندی صعود کند به شرطی که نتایج کسب شده از سوی تیم های نهم و هشتم در هفته پایانی به سود این تیم باشد. در نهایت نتایج تیم در فصل جاری برای محمد ربیعی راضی کننده بوده؛ به خصوص که در فوتبال کسب تجربه به اندازه نتیجه برای تیم هایی که به تازگی به لیگ برتر راه پیدا می کنند مهم است و بدون شک این تجربه به تیم مس کمک خواهد کرد در فصل پیش رو عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد.

 

 

محمد ربیعی (مربی) مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ربیعی مربی مس رفسنجان محمد ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد