Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، تیم ملی دو و میدانی ایران  در حالی یکشنبه شب متشکل از احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی به عنوان ورزشکار و ایوب دادروان به عنوان مربی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور ژاپن شد که مهدی پیرجهان، قهرمان و رکورددار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان که قرار بود در ترکیب تیم ملی دو و میدانی حضور داشته باشد، به دلیل مثبت شدن تست کرونا از این سفر بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است طی ۲ روز آینده در صورت منفی اعلام شدن آزمایش کرونای مجدد این ورزشکار و همچنین با هماهنگی و تایید ستاد برگزاری بازی‌های المپیک، پیرجهان نیز به ملی پوشان دو و میدانی خواهد پیوست.

طبق برنامه قرار است در این دوره از بازی‌های المپیک احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک لندن، که برای چهارمین بار میدان المپیک را تجربه می کند، در ماده پرتاب دیسک، حسن تفتیان رکورددار دوی ۱۰۰ متر ایران و قهرمان آسیا، در دوی ۱۰۰ متر و فرزانه فصیحی قهرمان دو‌های سرعت کشورمان در دوی ۱۰۰ متر به نمایندگی از ایران به میدان بروند.

 رقابت‌های دو و میدانی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز ۸ مردادماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نایب قهرمانی حدادی در لیگ دو و میدانی/ پیرجهان با قهرمانی راهی المپیک شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰ دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی الفتی ژیمناست کار گرگانی تیم ملی که زیر نظر محمدرضا خیرخواه سرمربی قزوینی فعالیت می کند با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ جهانی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازهم تاریخ سازی کرد و راهی المپیک شد.

الفتی با ۶۲ امتیاز موفق شد نامش را در این رشته جاودانه و راهی المپیک شود.

الفتی برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران را المپیکی کرد که نقش خیرخواه در این زمینه بی بدیل است.

پسر دوست داشتنی ژیمناستیک ایران پیش از این هم توانسته بود در مسابقات آسیایی هانگژو برای اولین بار مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند.

خیرخواه که سابقه چندین سال حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد الفتی را در پاریس نیز همراهی خواهدکرد.

عملکرد خوب الفتی در میدان پاریس و المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان می‌تواند دستاوردی دیگر برای او و همچنین خیرخواه باشد تا بر قله ژیمناستیک جهان بایستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899017

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت