Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی فیروز آبادی مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود گفت: این جشنواره در ۲ بخش آزاد و موضوعی است که بخش موضوعی عنوان‌های غدیر، مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر را در بر می‌گیرد.

او با بیان اینکه افراد بومی استان سمنان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ادامه داد: هر شرکت کننده مجاز به ارسال سه اثر در جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فیروز آبادی، آثار نباید در دوره‌های قبلی شرکت داده شده و پیش از این به صورت فیلم تولید شده باشند.

مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود گفت: آثار باید دستکم در یک صفحه به صورت تایپ شده با فرمت PDF همراه فرم شرکت در جشنواره به نشانی اینترنتی " shahrood.iycs@gmail.com" ارسال شود.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه نفر برتر این جشنواره جایزه نقدی یک میلیون تومانی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر، نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر دریافت می‌کنند، تاکید کرد: در بخش موضوعی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به برگزیده هر موضوع ۵۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود با بیان اینکه آثار باید تا ۱۱ شهریور ماه امسال ارسال شود گفت: اختتامیه این جشنواره یکشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۸ در سرسرای بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلمنامه امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور