Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:11:35 GMT

برنامه احتمالی قطعی برق ۴ مرداد مازندران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۶۸۵۰

برنامه احتمالی قطعی برق ۴ مرداد مازندران

به گزارش ایرنا، شرکت‌های توزیع برق استان‌ها با هدف پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر خاموشی‌های مقطعی احتمالی به مدت ۱۲۰ دقیقه را تا زمان عادی شدن مصرف اعمال می‌کنند که جدول این خاموشی‌ها به صورت روزانه منتشر می‌شود.

 شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرده که براساس تحلیل‌های صورت‌گرفته مبنی بر افزایش مصرف انرژی در کشور و همچنین هشدار در مورد افزایش دمای هوا در روزهای ۳ تا ۷ مرداد مصرف برق از مرز ۶۵ هزار مگاوات عبور خواهد کرد و با توجه مشکلات ناشی از کمبود تولید، ناترازی در تولید و مصرف روی خواهد داد که منجر به خاموشی‌های با برنامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای جدول خاموشی‌های احتمالی ۴ مرداد مازندران یک جدول قرمز رنگ نیز قرار داده شده که برنامه احتمالی خاموشی‌های رزرو یا نوبت دوم مشترکان برای کنترل مصرف برق در استان است.

روزهای ۲ و ۳ مرداد پس از حدود سه هفته اعمال نشدن خاموشی، قطعی برق با برنامه برای برخی مشترکان شهرهای مختلف مازندران اعمال شد. در حالی که سقف پیک مصرف برای مازندران در روز ۳ مرداد ۱۳۰۵ مگاوات در نظر گرفته شده بود، مصرف این استان در برخی ساعات از ۱۶۰۰ مگاوات نیز عبور کرد.

طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس‌ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به دلیل اتفاقات و رخدادهای لحظه‌ای در شبکه حادث می‌شود و مشترکین محترم می توانند آن را به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند. با توجه به اجرای برخی برنامه های کنترل مصرف طی روزهای اخیر، در هفته جاری قطع برق بر اساس برنامه های احتمالی اعلام شده در مازندران اعمال نشد.

زمان خاموشی‌های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول‌هایی توسط شرکت‌های توزیع برق نیز اعلام می‌شود.

در فایل‌های PDF  زیر جدول خاموشی احتمالی تمام شهرستان‌های مازندران برای روز  دوشنبه ۴ مرداد اعلام شده است. برنامه خاموشی‌ شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب یک فایل PDF و شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است.

شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار)

شهرستان رامسر

شهرستان تنکابن

شهرستان عباس‌آباد

شهرستان کلاردشت

شهرستان چالوس

شهرستان نوشهر

شهرستان نور

شهرستان محمودآباد

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق مازندران قطع برق پروندهٔ خبری خاموشی تابستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق مازندران انرژی برق مصرف بهینه برق مازندران قطع برق شرکت توزیع برق مازندران خاموشی ها مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران