Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، نصرالله سجادی در مورد  عملکرد کاروان ایران تاکنون اظهار داشت: آنچه خبر خوبی بود، پیروزی ورزشکار ما در تیراندازی و کسب طلا در روز نخست بود که تاثیر روانی خوبی بر کاروان داشت. امیدوارم در روزهای آینده نیز خبرهای خوبی را بشنویم.

وی در خصوص نتایج والیبال گفت: تیم منسجمی دارد و خوب کار کردند و با آمادگی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه بازی اول آنها مقابل لهستان خوب بود. در سالن بودم و دیدم تیم ما تاکتیک و تکنیک داشت. مهارت‌های فردی بازیکنان هم خوب بود. سرمربی به خوبی در مقابل تیمی که از شانس های مدال المپیک است، تیمش را رهبری کرد. لهستان ممکن است از  ایران باخته باشد ولی نمی توان گفت تیم خوبی نیست و سوابق آن نشان می‌دهد که یک تیم حرفه ‌ای است.بسکتبال نیز تیم خوبی است و بچه ها زحمت کشیدند.

وی در مورد نتایج تکواندو گفت: نتایج خوبی در المپیک نگرفت. جدا از ناهید کیانی که توقع مدال از او نبود، پسران باید بهتر ظاهر می‌شدند. هم فدراسیون و هم کارشناسان باید علت آن را پیدا کنند و فدراسیون باید چاره‌ای بیندیشد.

سجادی تصریح کرد: در دهکده و ورود تیم‌ها و ورزشکاران به ژاپن مشکلی نداریم. اوایل روند کار در فرودگاه کند بود و تراکم ورود ورزشکار وجود داشت. یکی از بزرگترین مشکل برگزار کننده مسابقات که هنوز هم حل نشده، مربوط به حمل و نقل است. در دوره های قبل راننده از قبل مشخص بود اما اینجا باید از روز قبل ماشین خودمان را رزرو کنیم. همین امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۰ در گرما معطل بودیم. بعد هم راننده در شهر گم شده و آنقدر دیر شد که تصمیم گرفتم به جای بدمینتون، به سالن بوکس بروم. در جلسه سرپرست کاروان ‌ها که هر دو‌ سه روز یکبار برگزار می‌شود، ۹۰ درصد کشورها اعتراض می‌کنند ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.  

وی افزود: از نظر تغذیه و بهداشتی شرایط بسیار خوب است ولی به خاطر حفظ شرایط و کنترل اعتراضات، هر روز تست می‌گیرند. تاکید کردم ورزشکاران هر روز تست بدهند تا بهانه‌ای ایجاد نشود.

سجادی در مورد نتایج کاروان گفت: پیش‌گویی نمی‌توانم بکنم ولی امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج قابل قبولی کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن