Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@20:16:33 GMT

ثریا آقایی از رویایش در المپیک گفت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۷۷۲۸

ثریا آقایی از رویایش در المپیک گفت

خبرورزشی – ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز ایران پس از پیروزی در نخستین بازی‌اش مقابل حریفی از مالدیو اظهار داشت:من حریفم را می‌شناختم و بازی‌هایش را آنالیز کرده بودم. او و خواهرش دو نفری بازی می‌کنند و از بهترین‌های کشور خودشان هستند.امروز بازی خوبی انجام دادم، کلی انگیزه داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برایم می‌ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی با بیان اینکه حریف بعدی‌اش از چین است و بازی سختی  را در پیش دارد گفت: او نفر اول در کشور چین است و رنک هشت دنیا را در اختیار دارد. قطعا بازی سختی دارم اما هدف من مشخص است، انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش. از گروه ما یک نفر صعود می‌کند و هر اتفاقی ممکن است در ورزش بیفتد. من یک بار همین چند وقت قبل یک رویا را تجربه کردم و دلم می‌خواهد تجربه دوباره‌ای داشته باشم.

بانوی بدمینتون باز ایران ادامه داد: من در هیچ مسابقه‌ای برای باخت بازی نکرده‌ام. از روزی که سهمیه‌ام قطعی شد ژاپن، توکیو و حتی این سالن را در ذهنم تصویرسازی کردم، لحظه به لحظه‌اش را با تمام جزییات.

وی افزود: من استرس داشتم و این طبیعی است.پنج ماه قبل پایم را جراحی کرده بودم و این اولین مسابقه جدی‌ام بود که در آن شرکت می‌کردم. گام به گام قدم بر می‌دارم و می‌خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه بدهم.مردم دعا کنند تا اتفاق‌های خوبی برای من بیفتد.

آقایی در واکنش به سوال خبرنگار خارجی که پرسید «بدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟» گفت: در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته‌ام دختران بیشتر به این رشته علاقمند شده‌اند. من پیام‌های زیادی در فضای مجازی دریافت کرده‌ام و خیلی‌ها از من می‌پرسند که چطور می‌شود به سمت این رشته آمد. خوشحالم که دلیل این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق‌های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.

بیشتر بخوانید: تاریخ‌سازی ثریا آقایی در بدمینتون المپیک

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ثریا آقایی المپیک 2020 توکیو ثریا آقایی خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!