Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دبیرخانه کرسی‌های «نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» در معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آیین‌نامه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، تعریف و اهداف، وظایف و ساختار و سیاست‌های آن در آیین‌نامه مذکور شرح داده شده و دانشگاه رازی در ششم مهر ۱۳۹۹ موفق به اخذ مجوز کمیته دستگاهی تحت عنوان «شورای کرسی‌‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به ترکیب این شورا، افزود: اعضای شورا عبارتند از رئیس دانشگاه به عنوان رئیس شورا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به عنوان دبیر شورا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان کارشناس و مسئول دبیرخانه، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دو نفر عضو حقیقی به انتخاب رئیس دانشگاه.


چقامیرزا با اشاره به اهمیت کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در مباحث مربوط به علوم انسانی، یادآور شد: کرسی‌های آزاداندیشی برای برگزار کنندگان آن، هم امتیاز فرهنگی و هم امتیاز پژوهشی دارد.


وی با اشاره به اینکه ۱۶ تیرماه امسال نیز کارگاهی تحت عنوان «آشنایی با فرآیند برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد، افزود: در این کارگاه، مسئول دبیرخانه کرسی‌ها و عضو هیئت علمی گروه آموزشی الهیات دانشگاه به ارائه توضیحات و معرفی انواع کرسی‌های نظریه‌پردازی و نحوه حمایت مالی و فرآیند برگزاری این کرسی‌ها پرداخت.


چقامیرزا اظهار کرد: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از برگزاری کرسی‌‌های نظریه پردازی و نقد، نه تنها در دانشگاه رازی بلکه در دیگر دانشگاه‌های استان حمایت کرده و به منظور انعکاس اقدامات و فعالیت‌های «دبیرخانه کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره» و اطلاع رسانی در خصوص فرایند برگزاری کرسی‌ها و فرم‌ها و آیین‌نامه‌‌های مربوطه، صفحه‌ای در پورتال معاونت پژوهش و فناوری به آدرس are.razi.ac.ir ایجاد شده که همکاران در دانشگاه رازی و دیگر دانشگاه‌های استان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کرده و یا با دبیرخانه کرسی‌ها و مسئول مربوطه مکاتبه یا تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه کرسی نظریه پردازی پژوهش و فناوری کرسی های نظریه پردازی معاونت پژوهش و فناوری دبیرخانه کرسی ها دانشگاه رازی نقد و مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • نظریهٔ تکامل سوء تفاهمی بیش نیست
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است