Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر در جلسه ستاد بحران با اعلام وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان از افزایش مبتلایان خبر داد و گفت: متاسفانه مردم و متولیان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بی توجه هستند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دو راه مهار ویروس کرونا است، افزود:متاسفانه جریمه‌ها بازدارنده نبوده و شاهد حضور خیل عظیم مسافران بخصوص در ییلاقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر بر لزوم تغییر شیوه های اعمال قانون توسط متولیان تاکید کرد و ادامه داد: متسفانه مسافران شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند و کسی هم جرات ندارد به آن‌ها  تذکر بدهد.

دکتر حمیدرضا مبشری  با بیان اینکه ۲۰ درصد مردم شهرستان رامسر تاکنون واکسینه شده اند و به محض ورود واکسن به شهرستان حتی در ساعات و روز‌های تعطیل تزریق را انجام می‌دهیم، ادامه داد: پیش بینی استانی برای تزریق واکسن در رامسر روزانه ۷۵۰ دز است، اما شرایطی را ایجاد کردیم که توانستیم در یک روز ۲ هزار دز واکسن نیز ثبت کنیم.

او افزود: کمیته واکسیناسیون در ستاد شبکه بهداشت تشکیل و طبق سند ملی واکسیناسیون روند واکسینه مردم پیش می‌رود که در این مسیر آموزش و پرورش با در اختیار قرار دادن مدارس و هلال احمر با در اختیار قرار دادن امکانات و نیرو کمک قابل توجهی به روند واکسیناسیون کرده است.

این مسئول از کمبود تجهیزات و نیرو و خستگی شدید تیم‌های بهداشتی درمانی برای ادامه این مسیر خبر داد و با بیان اینکه چند دانشجو و نیرو داوطلبانه در واکسیناسیون به ما کمک می‌کنند، گفت: برای تداوم روند واکسیناسیون نیازمند کمک دستگاه‌های مختلف جهت در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی و تجهیزاتی هستیم.

دکتر مبشری گفت: تا صبح دوشنبه ۴ مرداد تعداد ۱۵ هزار و ۶۴۶ دز واکسن در رامسر تزریق شده است که ۱۲ هزار و ۰۳۳ نفر دز اول و ۳۶۱۳ نفر هر دو دز را دریافت کرده اند.

او به وضعیت وخیم بیمارستان امام سجاد (ع) اشاره کرد و با بیان اینکه کادر درمان دچار فرسودگی و خستگی شدیدی شده اند گفت: بستری ۳۰ نفر در کمتر از ۲۴ ساعت نشان از وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان بوده و در صورتی که این وضع ادامه پیدا کند ممکن است دیگر نتوانیم در بیمارستان سرویس دهی کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر با بیان اینکه وضعیت بحرانی استان مازندران باعث شده برای ایجاد ۴ بیمارستان صحرایی در سطح استان برنامه ریزی شود، از فوت ۴ نفر در دوماه گذشت خبر داد و گفت: خوشبختانه روند واکسیناسیون سالمندان و مدیریت و اقدامات تشخیصی و درمانی باعث کاهش فوتی‌ها در رامسر شده است.

بیشتر بخوانید:
کرونا ۲۱ نفر را در رامسر به کام مرگ کشید

این مسئول به آمار تست‌های تشخیصی طی مدت اخیر اشاره کرد و گفت: در خرداد ماه ۴۶۵ تست تشخیصی کرونا در رامسر انجام شد، اما این آمار در تیرماه به بیش از ۱۴۰۰ تست رسید.

دکتر مبشری به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی به زیر ۵۰ درصد خبر داد و گفت: اقتصاد جامعه دچار مشکل است، اما نیرو‌های ما که عضوی از همین جامعه هستند چه گناهی کرده اند که زیرفشار سنگین کرونا قرار بگیرند.

انتهای پیام/ ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوه نامه های بهداشتی واکسیناسیون کرونا کرونا در مازندران شیوه نامه های بهداشتی شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد