Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:43:45 GMT

حسنی‌خو: مدال فروغی یک معجزه بود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۸۶۷۳

حسنی‌خو: مدال فروغی یک معجزه بود

عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی گفت: همه دنیا از کسب مدال جواد فروغی حیرت زده شدند که این نشان می دهد ورزشکاران ما واقعا معجزه کردند.

 به گزارش مشرق، رضا حسنی خو در حاشیه رقابت‌ نمایندگان ایران در المپیک توکیو گفت: با توجه به مساله تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، نوسان ارز  و به دنبال آن افزایش قیمت در تامین فشنگ و تجهیزات، ورزشکاران با امکانات محدود کار بزرگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موضوعات مهم که می‌تواند به ثبات ورزش و تیراندازی کمک کند، توجه بیشتر دولت و حامیان مالی است. ورزشکاران برای تهیه اسلحه مناسب باید حداقل ۶۰۰ میلیون ریال هزینه کنند. 

سرپرست تیم تیراندازی به دیپلماسی ورزش اشاره کرد و افزود: کسب مدال جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر باعث انگیزه بیشتر کاروان ایران شد. تعداد زیادی از فدراسیون‌ها از جمله آمریکا، مصر، ایتالیا و مسئولین فدراسیون جهانی تبریک گفتند که این نشان می‌دهد باید بیش از این دیپلماسی ورزش تقویت شود. این دیده شدن می تواند تاثیرات زیادی در ارتقای دیپلماسی ورزشی داشته باشد زیرا یکی از مولفه‌های پیشرفت کشورهاست.

حسنی خو درباره کسب مدال دیگر در تیراندازی گفت: ما امید داریم مدال دیگری بگیریم تا دل مردم شاد شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو المپیک توکیو حسنی خو جواد فروغی المپیک المپیک 2020 ژاپن تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد. برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید