Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به دنبال بهانه نیستم اما میزبان بودن بوکسور ژاپنی در اعلام برتریش تاثیر داشت. - اخبار ورزشی -

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست شاهین موسوی در نخستین مسابقه رقابت‌های بوکس المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: شاهین مبارزه نزدیکی را با بوکسور ژاپنی انجام داد و در نهایت با رای داوران 3 بر 2 مغلوب شد که می‌توانست نتیجه برعکس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین خوب بازی کرد و توان خود را گذاشت.

وی در خصوص تاثیر داوری در نتیجه مسابقه گفت: در راند نخست نتیجه از سوی داوران 5 بر صفر به سود بوکسور ژاپنی اعلام شد اما با وجودی که شاهین در راند دوم برتری کامل داشت و باید در این راند 5 بر صفر به پیروزی می‌رسید، داوران نتیجه را 3 بر 2 به سود شاهین اعلام کردند. در نهایت راند آخر نیز 3 بر 2 به سود بوکسور ژاپنی اعلام و با همین نتیجه او را برنده اعلام کردند.

سرمربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: قطعاً شاهین برنده راند‌های دوم و سوم بود.دنبال بهانه نیستم اما کارشناسان می‌تواند مسابقه را ببینند و قضاوت کنند. از عملکرد شاهین راضی بودم. او کار خود را انجام و زحمتش را کشید اما در نهایت میزبانی در اعلام نتیجه تاثیر داشت.

استکی در خصوص شرایط دانیال شه‌بخش گفت: دانیال برای مسابقه چهارشنبه آماده است و فقط باید قبل از وزن‌کشی بخیه‌های او را باز کنیم و فکر نمی‌کنیم مشکلی پیش بیاید. حریف کوبایی را آنالیز کردیم و فقط آسیب دیدگی دانیال مقداری نگرانم کرده است.همه هدف ما این است که دانیال نیز مانند شاهین بازی خوبی را انجام بدهد. ما کارها و آنالیز خود را انجام می‌دهیم و در نهایت اجرا با دانیال است.

المپیک 2020 توکیو| جایگاه سنتی برای تماشاگران سالن بوکس/ «کفش‌های خود را در بیاورید!» + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بوکس المپیک 2020 توکیو علیرضا استکی بوکس المپیک 2020 توکیو بوکس المپیک 2020 توکیو علیرضا استکی بوکس بوکسور ژاپنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست