Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی گفت: نمایندگان در برابر تمام ملت مسئول هستند و حق دارند در برابر تمام مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کنند.

کوهساری ادامه داد: در حال حاضر بیش از  ۱۲۰۰ نفر در استان گلستان به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند که به دلیل کاهش ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها، بسیاری از بیماران کرونایی کف زمین بیمارستان‌ها خوابیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ بیمار کرونایی در استان گلستان در حال درمان سرپایی هستند تصریح کرد: علیرغم تلاش کادر درمان، تذکرات جدی طی تماس‌هایی به وزارت بهداشت داده‌ایم، اما وزیر بهداشت اصلا پاسخگو نیست، یک نفر به داد مردم گلستان برسد. عدم کنترل ورود و خروج به استان و همچنین قطعی آب و برق مزید بر علت شده و مسئولان پاسخگو نیستند و هیچکس هم پاسخگو نیست.

کوهساری همچنین اضافه کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید نسبت به تأمین ارز نهاده‌های دامی و علوفه که در گمرک مانده‌اند و بار کشتی‌ها ترخیص نمی‌شود پاسخگو باشند. مگر چه کاری مهم تری جز رسیدگی به وضعیت مردم دارند؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: توان مردم به پایان رسیده است، در حال حاضر قیمت هر پاکت سیمان به ۱۱۰ هزار تومان رسیده است. هنوز ساخت و ساز‌های لازم در پی زلزله‌های گذشته استان گلستان انجام نشده است؛ اگر بنیاد مسکن نظارت خود را دقیق نکند، قیمت میلگرد نیز افزایش می‌یابد و در زمستان هیچ ساخت و سازی انجام نمی‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان همچنین خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به وضعیت بحرانی استان سیستان و بلوچستان و خوزستان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد