Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:23:37 GMT

روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۹۳۱۰

روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است و شهرداری و نظام‌مهندسی در این زمینه دخیل هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست با فرماندار همدان و مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان پیرامون مسکن ملی و محرومان، با تأکید بر اینکه تأمین مسکن یکی از نیازهای ضروری است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: صرف زمان ۸ تا ۹ ماهه برای دریافت یک پروانه اصلا معنایی ندارد و زیبنده نظام اداری ما نیست و باید این مشکل حتما حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید نهادهای ذیربط این موضوع را تسهیل کنند، افزود: پروژه‌های معطل مانده در سطح استان باید تکمیل شود، در شهرستان فامنین پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری وجود دارد که تعیین تکلیف آنها باید محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همدان چهار هزار و ۲۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌ و وجوه اولیه را واریز کرده‌اند، اظهار کرد: باید مسکن این افراد زودتر تکمیل و تحویل شود.

فرماندار شهرستان همدان نیز با بیان اینکه در خصوص مسائل و مشکلات مسکن ملی در شهرستان نیازمند بررسی‌های لازم بود، افزود: در شهرستان همدان باید فراتر از این در مسکن ملی کار شود.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه مسکن ملی در سه بخش اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بخشی از کار توسط بنیاد مسکن، بخشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قسمتی نیز از سوی بخش خصوصی در حال انجام است که روند کار در بنیاد مسکن از سایر بخش‌ها مطلوب‌تر ارزیابی شده است.

وی با تأکید بر اینکه دنبال حل مشکلات هستیم، یادآور شد: متقاضیانی که وجوه خود را واریز کردند، زودتر می‌توانند پیشرفت کار را ببینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح مسکن ملی بنیاد مسکن ستاد اجرایی فرمان امام ره همدان استانی اقتصادی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان