Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی ملانوری با بیان اینکه اولین جشنواره قرآنی هنر دانش با هدف فراگیر کردن فعالیت‌ها و برنامه های حوزه قرآن عترت و نماز و فرهنگ و هنری از ابتدای سال تحصیلی گذشته آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد قرآنی در سه بخشی آوایی پژوهشی، ادبی و فرهنگی هنری که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود و با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان در سطح مدارس مواجه شده و بالغ بر ۴۲ هزار دانش‌آموز در آن ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد افزود: این جشنواره از سطح مدرسه آغاز شده و بهترین‌ها به مرحله شهرستان و منطقه راه یافتند.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان در رشته‌هایی همچون قرائت، همخوانی تواشیح، دلنوشته با خدا، فن بیان و سخنوری در قالب کنفرانس نهج البلاغه، خوشنویسی و کتابت قرآن کریم، قصه گویی قصص قرآن، تولید محتوای الکترونیک، حافظ خوانی و مجری گری با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع ۴۰۰ نفر از آنها در سطوح و مقاطع مختلف اعم از دختر و پسر به رتبه های برتر استانی دست یافتند.

ملانوری تاکید کرد: در مرحله فینال که با بهبود وضعیت و شرایط کرونا، برترین‌های هر رشته معرفی شده و آثار برتر برای مردم و دوستداران فرهنگ قرآنی به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 5265912

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل آموزش و پرورش استان يزد جشنواره قرآنی ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر عید سعید قربان گرگان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم شیوع کرونا اردبیل ایلام عکس استانها خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی

طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه مصدومان شامل دانش‌آموزان، یک معلم و رانندگان به جز یک دانش آموز و یک راننده در محل، درمان شدند.

وی افزود: در تصادف اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

این مسئول گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

طباطبایی گفت: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

کد خبر 6093928

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی