Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکیت برد از جمله ورزش هایی است که برای اولین بار در این دوره از المپیک وارد رقابت ها شده است. 

اولین دوره رقابت های اسکیت برد المپیک امروز صبح در توکیو انجام شد و دخترهای نوجوان 13 تا 16 ساله بودند که مدال های آن را به گردن آویختند. 

اسکیت برد زنان سال های طولانی در سایه مردان این رشته قرار داشت، ولی حالا با ورودش به المپیک، به نظر می رسد دختران هم شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت های اسکیت برد مردان، یوتو هوریگومه از ژاپن توانست مدال طلا را برای کشورش به ارمغان آورد و حالا مامجی نیشیا، دختر ژاپنی 13 ساله، توانسته این توفیق را در بخش اسکیت برد خیابانی زنان تکرار کند. 

الان دیگر دختران نوجوانی که سال ها است در تلاش برای جا انداختن اسکیت برد به عنوان یک ورزش برای والدینشان هستند، می توانند مامجی اهل اوزکا و دستاوردش در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا را به آن ها نشان دهند. 

مامجی نیشیا، دختر 13 ساله ژاپنی 13، اولین قهرمان اسکیت برد المپیک در بخش زنان

مدال های دیگر این رشته هم به نوجوانان رسید. رایسا لیل از برزیل، که او هم 13 ساله است، توانست مدال نقره را مال خود کند. این در حالی است که در بخش مردان هم یک برزیلی به نام کلوین هوفلر، در مقام دوم قرار گرفته بود. 

رایسا لیل، دختر 13 ساله برزیلی، برنده مدال نقره اسکیت برد المپیک در بخش زنان همه مدال ها در اسکیت برد خیابانی زنان، به نوجوانان 13 تا 16 ساله رسید

مدال برنز اسکیت برد زنان هم به دیگر نوجوان ژاپنی به نام فونا ناکایاما که 16 ساله است، رسید. الکسیس سابلون از آمریکا هم در رده چهارم قرار گرفت، ولی به طور کلی، یک پیروزی بزرگ برای همه دختران عاشق اسکیت برد به حساب خواهد رفت. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسکیت برد 13 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

بیشتر بخوانید: گیتی آذرپی درگذشت + سوابق

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228577 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟