Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران گفت: تاکنون در استان تهران بیش از یک میلیون و 700 هزار دُز واکسن به گروه‌های مشمول تزریق شده است که 600 هزار واکسن مربوط به دُز دوم است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای دکتر علیرضا زالی دیروز در حاشیه افتتاح مرکز خودرویی و فردی اورژانس برای واکسیناسیون گروه‌های هدف افزود: با این که تهران پیش از این به علت نرسیدن واکسن دو هفته از واکسیناسیون عقب افتاد، اما خوشبختانه با تأمین واکسن در هفته‌های اخیر روند واکسیناسیون به خوبی پیش می‌رود و این مهم بر کاهش بستری و تعداد فوت شدگان تأثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به فعالیت مراکز تجمیعی خودرویی و فردی واکسیناسیون گفت: توزیع جغرافیایی این مراکز به گونه‌ای بوده که درسراسر تهران به نسبت میزان جمعیت استقرار یافته است.
وی اشاره‌ای به شرایط کرونایی شهر تهران کرد و گفت: در شبانه روز گذشته هزار و 550 بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری شدند که 180 نفر به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند در عین حال در مراکز درمانی تهران نیز 500 نفر از بیماران ترخیص شده اند.
آقای دکتر زالی تصریح کرد: امروز بیشترین میزان بستری به گروه‌های سنی بین 50 تا 60 سال مرتبط است البته میزان مرگ و میر در مقایسه با اوج جمعیت و نسبت به جمعیت بستری کاهش پیدا کرده است.

افزایش پذیرش واکسیناسیون کرونا به 100 هزار نفر در تهران
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت: ظرفیت پذیرش واکسیناسیون کرونا در شهر تهران از امروز به حدود 100 هزار نفر خواهد رسید.
دکتر علیرضا زالی در مراسم افتتاح مرکز تجمیع واکسیناسیون خودرویی و غیرخودرویی در اورژانس کشور در جمع خبرنگاران افزود: امروز 4 مرکز تجمیعی در شهر تهران افتتاح شد که عملا ظرفیت پذیرش روزانه برای تزریق واکسن کرونا به حدود 100 هزار نفر می‌رسد.
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران همچنین با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در تهران، گفت: به نظر می‌رسد وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر تهران تا یکی دو هفته آینده تغییر خاصی نکند و براساس رعایت شیوه نامه‌ها بتوانیم در کنار واکسیناسیون شهروندان از این مرحله عبور کنیم.
دکتر زالی تاکید کرد: تاکنون هیچگونه کمبود واکسن در مراکز گزارش نشده است و از سویی دیگر شرایط را به گونه‌ای برنامه ریزی کردیم که اگر در بعضی مراکز تراکم حضور افراد را شاهد باشیم گروه‌های واکنش سریع را تشکیل دادیم تا بتوانند به همکاران مستقر در مراکز کمک کرده و اقدام به تزریق واکسن کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسن تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان