Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:13:00 GMT

مشکل ارتفاع پل شهید همدانی حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۰۱۱۳

مشکل ارتفاع پل شهید همدانی حل می‌شود

شهردار همدان گفت: با توجه به مشکل ارتفاع پل شهید همدانی، رفع مشکل این پروژه به مشاور ابلاغ شد و در حال حاضر طرح جدیدی تهیه شده است.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی با بیان اینکه طبق طرح جدید، خودروها از یک دهانه دیگر پُل عبور می‌کنند و مشکل ارتفاع حل می‌شود، اظهار کرد: اگرچه طراحی این پل در دوره مدیریت شهری قبل اتفاق افتاده است، اما مدیریت فعلی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طراحی پل شهید همدانی مربوط به سال ۹۴ و دوره مدیریت شهری قبل است، خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی از دی‌ماه سال ۹۶ کار خود را آغاز کرد و این پل باید مردادماه سال ۹۷ تکمیل می‌شد، اما در آن زمان تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه در هر صورت مدیریت فعلی باید درباره این پل پاسخگو باشد، تصریح کرد: پل بر اساس نظر مشاور طراحی شده و به دلیل وجود دو منطقه نظامی در آن منطقه ارتفاع نخورده است در واقع حداقل ارتفاع برای این پل در نظر گرفته شده بود، همچنین طبق گفته مشاور از روز اول طراحی برای خودروهای سواری و ایستگاه تاکسی انجام شده و برای دور برگردان ماشین‌های سنگین برنامه‌ریزی نشده بود.

صوفی با بیان اینکه همه جا پل‌ها ضوابط ارتفاعی دارند و این پل نیز استثنا نیست، اضافه کرد: کلیات پل شهید همدانی مشکل ندارد و پس از بازنگری و ارائه طرح جدید توسط مشاور مشکل ارتفاع حل می‌شود اما با همه این توصیفات پل از روز اول بر اساس نظر مشاور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت فعلی تنها این پل را تکمیل کرده است، افزود: تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در این منطقه نصب شده تا عرض و ارتفاع مشخص شود، علاوه بر این شاید مدیریت قبل و معاونت فنی باید به مواردی که در حال حاضر پیش آمده اشکال می‌گرفتند، اما این اتفاق نیفتاده است و با سپاه و نیرو انتظامی نیز توافق کرده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 509769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر همدان شهردار همدان شورای شهر همدان رسيدگي به مشكلات عباس صوفی شهرداری همدان پل شهید همدانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پل شهید همدانی مدیریت فعلی مشکل ارتفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه‌ ۸ اردیبهشت ماه با افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۴ هزار و ۳۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود