Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ثبت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان در خردادماه امسال با عضویت یکهزار نفر از اهالی این شهرستان خبر داد و گفت: مریوانی ها بالغ بر 1000 میلیون ریال برای ثبت و آغاز بکار این شرکت سرمایه‌گذاری کردند.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی ضمن تقدیر از همکاری فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر مریوان در فرایند تشکیل این تعاونی، اظهارداشت: تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان می تواند به عنوان یک نهاد فراگیر، ضمن فراهم کردن مشارکت شهروندان در فعالیت های اقتصادی؛ در توسعه و عمران شهرستان نیز نقش‌آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صلواتی، مشارکت در فرایند های مرتبط با آماده سازی ناحیه ویژه اقتصادی شهرستان مریوان را از جمله طرح های در دست اجرای این تعاونی برشمرد و افزود: احداث کارخانه آب معدنی، انجام خدمات هتلینگ، ایجاد بازارچه صنایع دستی و گردشگری، احداث شهرک خودرویی جهت ساماندهی صنوف آلاینده و مشارکت در ایجاد خدمات رفاهی و گردشگری در دریاچه زریوار از دیگر طرح ها و برنامه های تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان است.
گفتنی است تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان از همه سرمایه گذاران برای همکاری در روند اجرای برنامه های توسعه این شهرستان دعوت به همکاری و مشارکت نموده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
4 اَمرداد 1400 13:16
کد خبر : 242,803
کلیدواژه ها: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان با سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیون ریال ثبت شد
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان