Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عابدی‌ محزون به همشهری آنلاین افزود: ششمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین در قالب تیم ملی کشتی فرنگی و قایقرانی کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو، دوشنبه ۴مرداد تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کنند.

عابدی محزون ادامه داد: در این کاروان اعزامی، علی آقا میرزایی نماینده گیلانی قایقرانی کشورمان در کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰متر  و ایرج اقلیمی سرمربی گیلانی تیم‌ملی قایقرانی عضو ششمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین هستند که ساعت ده شب فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران را به مقصد دوحه و سپس توکیو ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد عملکرد آرمین هادی‌پور ملی‌پوش گیلانی تیم‌ملی تکواندو در المپیک توکیو هم توضیح داد: مصدومیت مانع بزرگ آرمین هادی‌پور در المپیک بود.  مصدومیت این بازیکن ارزنده‌ تیم ملی تکواندو از ناحیه زانو مانع ارائه توانمندی های فنی وی در شیاپ‌چانگ توکیو شد و ناگزیر با مسابقات المپیک ٢٠٢٠ خداحافظی کرد.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: هادی‌پور از نخستین ورزشکارانی بود که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد و به گواه کارشناسان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال کاروان ورزش ایران محسوب می‌شد.

کد خبر 616871 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو وزارت ورزش و امور جوانان استان گیلان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو وزارت ورزش و امور جوانان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر