Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه ولایت و امامت و گل آرایی ویژه مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سیدعلی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت با هماهنگی های صورت گرفته میان مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد، اقدامات مختلفی در سطح شهر در زمینه زیباسازی منظر شهری با استفاده از گونه های گیاهی و سازه‌های ویژه اجرا شده است که این فعالیت‌ها در روزهای پایانی این دهه و منتهی به عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: پنج المان گل نوشته تبریک دهه ولایت و امامت در میادین شریعتی، بسیج، فلسطین،بیت المقدس و غدیر نصب شده است و ۱۰ عدد المان گل مناسبتی نیز در عرصه میدان شهدا، لچکی های شهدا، میدان شریعتی، میدان توحیدو میدان جانباز زینت‌بخش فضای شهر شهر شده‌اند. انتظام اضافه کرد: در بافت فضای سبز شهری نیز ۱۰ المان نوشتاری با طرح های جدید در میادین بسیج، امام خمینی، فرودگاه، فردوسی، آیلند میانی بلوار احمد آباد و لچکی های اطراف میدان جانباز جانمایی شده است.  مدیر کل بهبود محیط زیست شهری خاطرنشان کرد: علاوه بر ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه، بیش از ۳۰۰ متر مربع از فلاورباکس( گل جای) های سطح شهر نیز تعویض و  واکاری و شستشو شده اند. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عید سعید غدیر خم گل آرایی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری

ساخت این میدان سال گذشته به دلیل طراحی نامناسب و شکایت شهروندان در پی سوانح فراوان، متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مرکز کردستان، بار ترافیکی بزرگترین ناحیه منفصل شهری غرب کشور یعنی "نایسر" و شهرک‌های صنعتی یک، دو و سه شهر سنندج بر روی این ناحیه قرار گرفته و در زمان عبور خودرو‌های سنگین و اتوبوس ها، به دلیل طراحی نامناسب، احتمال وقوع تصادف وجود دارد.

مدت‌ها است که مدیران عمرانی و شهرداری سنندج قول بازطراحی و تخریب میدان موجود را می‌دهند، وعده‌ای که عملی نشده است.

مردم خواهان رفع این نقطه حادثه خیز و ساخت میدانی استاندارد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد