Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@02:24:44 GMT

روایت مهاجری از نقشه جبهه پایداری برای کابینه رئیسی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۴۵۳

روایت مهاجری از نقشه جبهه پایداری برای کابینه رئیسی

کابینه سید ابراهیم رئیسی چگونه بسته می‌شود؟ این مهم‌ترین پرسشی است که در این روز‌های سیاست ایران شنیده می‌شود.

به گزارش نامه نیوز، محمد مهاجری دراینباره گفت: «من یقین دارم که از نیرو‌های اصلاح‌طلب در کابینه آقای رئیسی حضور نخواهند داشت و اگر هم باشند در سِمت‌هایی فرعی خواهند بود که هیچ تأثیری در روند دولت ندارند؛ این هم صرفا یک احتمال است و بعید به نظر می‌رسد در همین حد هم اصلاح‌طلبان در دولت بعدی حضور داشته باشند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: «بیشترین طیفی که برای حضور در دولت به آقای رئیسی فشار می‌آورد، جبهه پایداری است. آن‌ها می‌خواهند مابازای کنار رفتن آقای جلیلی را دریافت کنند و از حالا شائبه معاون اولی جلیلی یا وزیر خارجه شدن او را مطرح می‌کنند تا بتوانند به آقای رئیسی فشار بالایی بیاورند که برای جلیلی جایگاه ویژه‌ای در نظر بگیرند و به نوعی جلیلی را به رئیسی تحمیل کنند».

او درباره اینکه رئیسی چه قدر تحت تأثیر نیرو‌های پایداری قرار می‌گیرد، بیان کرد: «به هر حال اطرافیان آقای رئیسی بیشتر گرایش‌های پایداری دارند».

این فعال سیاسی درباره این سخن رئیسی که کابینه فراجناحی خواهد بود، اظهار کرد: «آقای رئیسی حتی اگر خودش هم بخواهد کابینه‌ای معتدل تشکیل دهد، جبهه پایداری نمی‌گذارد و نیرو‌های پایداری سهمشان را از دولت می‌خواهند. آن‌ها برای وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت نفت، سازمان برنامه و بوجه، معاون اولی و رئیس‌دفتری برنامه‌ریزی کرده‌اند».

مهاجری در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر رئیسی دست رد به سینه پایداری بزند، آیا این احتمال وجود دارد که پایداری‌ها به منتقدان دولت سیزدهم تبدیل شوند یا خیر، گفت: «جبهه پایداری اگر نتواند پست‌های موردنظرش در دولت را به دست آورد، بازنده بزرگ سیاسی خواهد شد، زیرا از یک‌سو نمی‌توانند اپوزیسیون دولت شوند، چون اصلا این کار از سوی آن‌ها معنا ندارد و از سوی دیگر راضی نمی‌شوند که هیچ سهمی از دولت نگیرند. به همین دلیل برای آن‌ها بعد از پست نگرفتن از رئیسی وجود ندارد و اصلا نمی‌خواهند به چنین حالتی فکر کنند، زیرا شرایط بسیار بدی برایشان به وجود می‌آید».

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد مهاجری جبهه پایداری کابینه ابراهیم رییسی جبهه پایداری آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای سرلانکایی به این کشور سفر کرد.

ورود رئیس جمهور به سریلانکا استقبال جالب کودک سریلانکایی از رئیسی خوش آمدگویی مقامات سریلانکا در بدو ورود رئیسی ورود رئیس جمهور به سریلانکا امضا رئیسی در بدو ورود به سریلانکا در دفتر یادبود استقبال جوانان سریلانکایی از رئیس جمهور با پرچم ایران و سریلانکا افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا سخنرانی رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا سخنرانی رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا سید ابراهیم رئیسی در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا مورد استقبال رسمی رانیل ویکرماسینگه همتای خود قرار گرفت. سید ابراهیم رئیسی در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا مورد استقبال رسمی رانیل ویکرماسینگه همتای خود قرار گرفت. نشست هیئت های عالیرتبه ایران و سریلانکا نشست هیئت های عالیرتبه ایران و سریلانکا

دیگر خبرها

  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری