Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@17:51:32 GMT

ماجرای تجمع امروز در خیابان جمهوری تهران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۷۵۰

ماجرای تجمع امروز در خیابان جمهوری تهران چه بود؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: پیش از ظهر امروز تعدادی از کسبه دو پاساژ علاءالدین و چارسو در خیابان جمهوری در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کردند.

همزمان با این تجمع عده‌ای تلاش کردند با استفاده از نارضایتی ایجاد شده در میان کسبه پاساژ‌ها، به این گلایه مندی رنگ و بوی سیاسی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عده شروع به سردادن شعار‌های هنجارشکنانه کردند و با حرکت در خیابان اطراف پاساژ علاءالدین تلاش کردند رهگذران و کسبه را با خود همراه کنند که به نتیجه نرسیدند.

همزمان با این اقدام، ترافیک شدیدی در محل بوجود آمد و مردم برای مدتی در ترافیک و گرما معطل شدند.

نیرو‌های حافظ امنیت نیز با حضور در محل، تجمع کنندگان را دعوت به آرامش و پیگیری منطقی خواسته‌ها و اعتراضات خود کردند. افرادی که اقدام به حرکت در خیابان و سردادن شعار کرده بودند بعد از ساعتی متفرق شدند.

معاون امنیتی استانداری تهران: قطعی برق دلیل تجمع مقابل پاساژ علاءالدین بود

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی، درباره دلیل برگزاری تجمع ظهر امروز مقابل پاساژ علاءالدین و خیابان جمهوری اظهار کرد: این تجمع به دلیل قطع برق پاساژ برگزار شد، البته دلیل قطع برق مشخص نبوده و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: پس از قطع شدن برق پاساژ، تجمع بین ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۴۵ شکل می‌گیرد و پس از آن به پایان می‌رسد و اکنون تجمعی وجود نداشته و شرایط عادی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تجمع اعتراضی تهران قطعی برق پاساژ علاءالدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ماجرای اعطای وام به مدیران شهرداری چه بود؟
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران