Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن اعلام این خبر گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر و مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) این اداره کل، پایگاه مایه کوبی در محل درمانگاه مجتمع بندری امام خمینی (ره) واقع در اسکله ۲۶ به منظور تسهیل دسترسی همه اقشار کارکنان این مجتمع بزرگ بندری حسب گروه‌های سنی اعلام شده وزارت بهداشت از روز دوشنبه چهارم مردادماه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به استقبال شایسته کارکنان بخش‌های خصوصی و دولتی مجتمع بندری برای انجام واکسناسیون افزود: در روز نخست راه‌اندازی پایگاه مایه کوبی برابر اعلام وزارت بهداشت افراد بالای ۴۸ سال پس از مراجعه به این مرکز، دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

دریس اظهار کرد: امید است که با ادامه روند فعالیت این پایگاه و اختصاص دوز‌های بیشتر از سوی شبکه بهداشت و درمان، تمامی افراد شاغل در این مجتمع بزرگ بندری واکسن کرونا دریافت کنند و مصونیت کارکنان در برابر این بیماری بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر بهداشت در حاشیه حیاط دولت گفت: خوشبختانه با تلاشی که وزارت بهداشت انجام داده و در جلسه صحن مجلس هم مطرح شد سرانجام دیروز ده هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت تصویب شد که  به زودی اجرایی می شود. 

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس