Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که بار دیگر به این شهر و ورزشگاه آمدم. خاطرات خوبی را با گسترش فولاد تبریز در این ورزشگاه داشتم و خاطرات برایم زنده شد. از اینکه توانستیم نتیجه خیلی خوبی مقابل ماشین‌سازی کسب کنیم، خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی تیم ریشه‌داری است و به آن و هوادارانش احترام می‌گذارم.

مهدی تارتار ادامه داد:

با این تفاضل گل، شرایط‌مان در جدول رده‌بندی خیلی خوب شد. مشکل‌مان در زدن گل اول بود چون ماشین‌سازی با انگیزه شروع کرد و در ابتدای مسابقه کار را برای ما سخت کرد. وقتی گل اول را زدیم، کارمان راحت‌تر شد و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و گل‌های دیگری بزنیم. به اکبرپور که شرایط سختی را در شروع کارش به عنوان سرمربی در لیگ برتر تحمل کرده، خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد:

مهم این است که تیم ما حدود ۱۰ – ۱۱ بازیکن از آکادمی‌اش را در این بازی مورد استفاده قرار داد. ۳ نفر از آنها متولدین بالای ۸۰ بودند و این دستاورد بزرگی برای ما است که هم جوانگرایی کردیم و هم به نتیجه رسیدیم. از آکادمی پیکان و مسئولانش باید تقدیر و تشکر کنم.

مهدی تارتار گفت:

ما می‌دانستیم با توجه به اینکه ماشین‌سازی سقوط کرده، شاید انگیزه بالایی نداشته باشد. آنها بازی را خوب شروع کردند و به شاگردانم گفتم که نکته مهم زدن گل اول است. وقتی تیم حریف امیدی به ماندن در لیگ برتر ندارد، بعد از دریافت گل اول نظم تیمی‌اش بهم می‌ریزد. بعد از گل اول کارمان در ادامه بازی راحت‌تر شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سرمربی پیکان لیگ برتر مهدی تارتار مهدی تارتار ماشین سازی گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد