Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته طی 7 ماه گذشته در خصوص احیاء و آغاز به کار مجدد پروژه سه سالن تخصصی همدان با همراهی و حمایت استاندار محترم همدان، گفت: خوشبختانه پس از تأمین اعتبار 10 میلیاردتومانی صورت‌گرفته مناقصه جهت تعیین مشاور با تخصص طراحی ساختمان‌های ورزشی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیاز یک هزارتنی آهن‌آلات برای اجرای کامل این پروژه، گفت: طی چند سال گذشته تا کنون 40 درصد از این میزان اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به گذشت حدود ۱۴ سال از آغاز اجرای پروژه و تغییر آیین‌نامه‌های طراحی سازه، گفت: در این راستا آزمایش‌های ژئوتکنیک، ضخامت سنجی سازه موجود در اثر زنگ‌زدگی، جوشکاری، کیفیت اتصالات و بتن برای کل پروژه مجدداً انجام تا وضعیت پروژه از لحاظ شرایط بحرانی و خطرات احتمالی سنجیده شود.

وی با اشاره به طراحی مجدد نقشه معماری و جانمایی فضاها باتوجه‌به نقایص بسیار زیاد در نقشه قدیم، گفت: در حال حاضر باتوجه‌به وضعیت جنس خاک مجموعه (تیپ ۳) و همچنین اتصالات نامناسب که قبلاً اجرا گردیده مشاور تصمیم به مقاوم‌سازی خاک و فونداسیون و اتصالات از قبل اجرا شده نمود.

سیفی با اشاره به اینکه با استفاده از مهندسی معکوس طراحی سازه باقیمانده و اصلاحات ذکر شده انجام و مناقصه باتوجه‌به اعتبار سال ۹۹ برای اجرای مقاوم‌سازی و اجرای بخشی از اسکلت در خردادماه سال جاری برگزار شد، گفت: در حال حاضر پیمانکار در حال تجهیز کارگاه و خرید آهن‌آلات پروژه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات در خصوص صدور پروانه ساختمانی نیز در دست اقدام است که نیازمند همکاری شهرداری محترم دراین‌خصوص می‌باشد، گفت: تا کنون برای اجرای این پروژه ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که 40 درصد پیشرفت فیزیکی به دنبال داشته است و در سال جاری نیز 10 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای آن در نظر گرفته شده لذا امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان ورزش حمید سیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان