Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز، آرش ارشد، در خصوص کارخانه نوآوری البرز گفت: برای این کارخانه زمینی به مساحت ۱۰۳ هزار مترمربع تخصیص یافته که فاز اول آن در ۱۰ هزار مترمربع و در پنج بلوک ساختمانی با بیش از ۱۳ هزار مترمربع ابنیه ساخته شده است.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مردادماه سال‌جاری و هم‌زمان با عید سعید غدیرخم  فعالیت خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارشد گفت: این کارخانه‌ مکانی برای بروز ایده‌های نوآورانه و فناورانه است تا صاحبان این ایده‌ها با سرعتی بهتر و با بازدهی بیشتر به نتایج مطلوب خود برسند.
او افزود: در این روند لازم است برای ایده‌ها و استارتاپ‌ها امکانات اولیه به شکل رایگان یا با کمترین هزینه فراهم شود تا به پرورش ایده منجر شود.
ارشد حضور تیم‌های حرفه‌ای و با تجربه برای مدیریت این مجموعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: معرفی شرکت دانش‌بنیان سیوان به عنوان مجری از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و موفقیت این شرکت در سرعت بخشی به تاسیس این کارخانه، زمینه را برای راه‌اندازی هر چه سریعتر این مجموعه فراهم کرده است.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج افزود: ایجاد مراکز رشد در دانشگاه همچنین پارک‌های علم و فناوری اگر چه توانسته است شتاب خوبی به گسترش فعالیت‌ها بدهد، اما تاسیس کارخانه‌های نوآوری می‌تواند این موضوع را از طریق کاهش بروکراسی اداری سرعت بیشتری دهد.
او با اشاره به این که کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز که در نزدیکی کلان‌شهر کرج قرار گرفته است، گفت: این کارخانه می‌تواند در رفع نیازهای روز جامعه با محور قراردادن موضوعات مدیریت شهری، کشاورزی و منابع‌طبیعی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و مسائلی که یک شهر با آن مواجه است، با نگاهی جدید و ارائه طرح‌های نوین و با تجاری‌سازی، نقش اساسی ایفا کند.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج افزود: همجواری این کارخانه با کلان‌شهر تهران می تواند بسیاری از نیازهای تیم‌های فناورانه را برطرف کند.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارشد صاحب سال جاری کارخانه نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود