Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در نشست با کانون انجمن‌های کارفرمایی صنایع استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی یکی از استان‌هایی است که در حوزه تشکل‌های اقتصادی و انجمن‌های صنفی خوش درخشیده و سرآمد به شمار می‌رود. استاندار خراسان رضوی ادامه داد: جلسات فراوانی با انجمن‌های گوناگون طی ماه‌های گذشته داشتیم که نشان از فعال و پویا بودن این واحدها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی وجود دارد، افزود: قطع یقین این تعاملات و برگزاری جلسات اینچنین میان بخش خصوصی و دولتی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها امری تاثیرگذار بوده که باعث می‌شود بسیاری از موضوعات با فهم مشترک برطرف شود. معتمدیان با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال یک مدل عملیاتی در استان خراسان رضوی طراحی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با این مدل عملیاتی و با استفاده از تفسیرهای درستی که از قانون صورت می‌گیرد، مشکلات استان را برطرف می‌کنیم.
استاندار خراسان رضوی در تکمیل سخنان خود گفت: در چهارچوبی که تحت عنوان « ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مشخص شده است، ترکیبی از قوای سه گانه، سیستم قضایی، سیستم امنیتی، نیروهای مسلح و مدیران اقتصادی استان حضور دارند که به فراخور موضوعات گوناگون، اولویت‌های استان جمع آوری و برای برطرف سازی موانع این اولویت‌ها؛ در این قالب تصمیم گیری می‌شود.
گفتنی است؛ کانون انجمن‌های کارفرمایی صنایع استان متشکل از ۲۳ انجمن در حوزه‌های مختلف است و هرکدام از این انجمن‌ها حدود ۴۰۰ کارخانه استان را شامل می‌شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار واحد صنعتی خراسان رضوی خراسان رضوی انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد