Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@10:59:11 GMT

معرفی ارزان ترین راه برای اجاره ویلا در متل قو

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۴۷۵۸

یکی از لوکس ترین شهرهای شمال کشور که به لطف برج های معروفش، جاذبه های دیدنی و طبیعتی زیبا جزء شلوغ ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در استان مازندران به شمار می رود، متل قو است. با اینکه متل قو شهری توریستی و دیدنی بوده و دارای دیدنی های مختلفی می باشد، یکی از چالش های بزرگ گردشگرانی که به این شهر بخصوص طی روزهای اوج گردشگری سفر می کنند، اجاره ویلا در متل قو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال بهترین راه برای اجاره ویلا در متل قو هستید، با لوکس ویلا همراه باشید.

چرا متل قو را به عنوان مقصد خاطره انگیز شمال انتخاب کنیم؟

در شمال کشور، شهرهای بسیاری هستند که از جذابیت های خاصی برخوردار بوده و هرکدام هم محبوبیت بالایی در میان مردم بخصوص پایتخت نشین ها دارند. اکثر مسافران شمال کشور را پایتخت نشین ها تشکیل می دهند چراکه شمال کشور به لطف طبیعت زیبا و سواحل بکر، بهترین مقصد برای دوری از روزمرگی، شلوغی و آلودگی شهر و سپری کردن اوقات فراغت  است.

متل قو یا سلمانشهر، شهری با جمعیتی ده هزار نفری است که در گذشته های دور، ساقی کلایه نام داشته اما نام متل قو، انتخاب شخصی با نام جمشید جوانشیر بوده است. جمشید جوانشیر از علاقه مندان به طبیعت گردی و گشت و گذار در میان جنگل های شمال کشور بود و زمانی که به ساقی کلایه سفر کرد، با منطقه ای جنگلی روبرو شد که هیچ اقامتگاهی هم در آنجا قرار نداشت. او تصمیم گرفت تا اولین متل را در ساقی کلایه بنا کند و در طول ساخت و ساز، جمشید جوانشیر درحال قدم زدن در ساحل بود که با مشاهده قوهای مهاجر، نام متلش را قو گذاشت. با اینکه شهرک سازی های بسیاری در سلمانشهر صورت گرفته، اما مردم همچنان این منطقه را با نام متل قو میشناسند.

بهترین مناطق متل قو برای اجاره ویلا

متل قو شهری ساحلی است و گردشگران برای اجاره ویلا در متل قو می توانند میان تنوعی از اقامتگاه های ارزان تا گران قیمت در بخش ساحلی یا جنگلی، بهترین را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کرده و خاطرات بی نظیری را  از سفر به این شهر برای خود رقم بزنند. همانند اکثر شهرهای ساحلی استان مازندران، به دلیل محبوبیت و جذابیت بالای بخش ساحلی، اکثر گردشگران تمایل به اجاره ویلا ساحلی در متل قو را دارند اما تقاضای بالا برای اقامت در نوار ساحلی باعث شده گردشگران هزینه های به مراتب بیشتری برای اقامت در ویلاهای ساحلی نسبت به اقامتگاه های جنگلی شهر پرداخت کنند.

اجاره ویلا در مجاورت برج های عظیم زاده

همانطور که میدانیم، برج های عظیم زاده که در ضلع شمالی میدان متل قو قرار دارند، به عنوان نماد این شهر شناخته شده و در میان دیدنی های متل قو هم جزء پربازدیدترین جاهای دیدنی به شمار میرود. برج های عظیم زاده ساحل اختصاصی دارد و این ساحل هم همواره به عنوان شلوغ ترین منطقه متل قو شناخته می شود چراکه تفریحات بی نظیری از جمله جت اسکی، قایق سواری، پاراسل و غیره در آنجا ارائه شده و همچنین تفریحات بی نظیری هم در ساحل مشاهده می شود که شامل فوتبال و والیبال ساحلی هستند.

برج های عظیم زاده یکی از مهم ترین ملاک ها در تعیین نرخ اجاره روزانه ویلا در متل قو هستند بطوریکه هرچقدر اقامتگاه به این برج ها نزدیک تر باشد، از نرخ اجاره روزانه بیشتری هم برخوردار است. در نظر داشته باشید در ساحل اختصاصی برج های عظیم زاده سوئیت ها و ویلاهای بسیاری وجود دارد که تقاضا برای اجاره روزانه آن ها بالا بوده و همچنین نرخ اجاره روزانه قابل توجهی هم نسبت به سایر اقامتگاه ها دارند.

اجاره ویلا ارزان در متل قو

هزینه پرداخت شده برای اقامت در متل قو همواره در میان مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است و گردشگران به دنبال اقامتگاه هایی هستند که علاوه بر برخورداری از  قیمت های مناسب، امکانات خوبی هم داشته باشند. نرخ اجاره ویلا متل قو همانند سایر مقاصد توریستی شمال کشور، طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه، با توجه به امکانات و موقعیت ثابت است اما این نرخ در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش پیدا می کنند و با فرا رسیدن ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، شاهد افزایش چشم گیر نرخ ها خواهیم بود.

ارزان ترین اقامتگاه های متل قو، سوئیت های یک خوابه، دو خوابه و غیره هستند که در منطقه جنگلی شهر قرار دارند. همچنین درکنار سوئیت ها، آپارتمان های مبله هم در این شهر وجود دارد که اکثر آن ها در نوار ساحلی واقع شده و گردشگران با اجاره آپارتمان مبله در متل قو، در فاصله چند قدمی ساحل به همراه چشم انداز زیبا از ساحل و جنگل اقامت خواهند داشت. لازم به ذکر است اگر قصد اجاره ویلا جنگلی در متل قو را دارید، ویلاهای دوبلکس و تریپلکس را انتخاب کنید تا در طبقات بالا، از چشم انداز زیبای شهر و جنگل ها نهایت لذت را ببرید.

تنها یک تماس برای اجاره ویلا در متل قو

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا، سوئیت و آپارتمان در متل قو و سایر مقاصد توریستی کشور، تنوع بالایی را از انواع اقامتگاه در متل قو برای گردشگران ارائه داده تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای بتواند بهترین اقامتگاه را در این شهر انتخاب کند. همچنین لوکس ویلا با ارائه بهتری قیمت ها و حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از رزرو ویلا در متل قو را به گردشگران ارائه می دهد و در این ایام کرونایی، لوکس ویلا همواره تمامی اقامتگاه ها را به صورت ضدعفونی شده ارائه می دهد تا گردشگران بدون هیچ دغدغه ای، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اجاره ویلا متل قو اجاره ویلا در متل قو اجاره روزانه ویلا اجاره ویلا در متل قو برای اجاره ویلا اجاره روزانه اقامتگاه ها شمال کشور لوکس ویلا برج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟