Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رحمان عبدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و برخورد با سوء استفاده‌کنندگان اقتصادی ماموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز دامپزشکی و بارنامه مجاز کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله غیرمجاز را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و قاچاقچیان فراورده های دامی در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشابه و مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها گوشت قرمز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عجب شیر گوشت قرمز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد