Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:00:35 GMT

امنیت زیربنای توسعه و پویایی جامعه است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۰۰۱

امنیت زیربنای توسعه و پویایی جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان مهران، بیان داشت: امنیت اتفاقی نیست و پلیس برای تحقق این مهم با تمام توان و ظرفیت‌های خود به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت شهروندان است.

وی با تاکید بر این نکته که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداء است، گفت: نیروی انتظامی نگهبان و حافظ خون شهداء است و شبانه روز با خدمت صادقانه و بی منت در تلاش است این امنیت را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام به تلاش‌های مذبوهانه کشورهای بیگانه و استعمارگر برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و مسئولان، اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه قدرت نرمی است که پایه‌های اصلی آن هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی، وحدت و انسجام بی نظیر مردمی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، گفت: ملت ولایت مدار ما در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب خود هستند، چراکه مسیر انقلاب ما مسیر ولایت است و مسیر ولایت همان مسیر انبیاء و اولیاء خداست.

در پایان جلسه سردار دلاور القاصی مهر طی حکمی سرهنگ سروش اصل مرز را به عنوان فرمانده جدید شهرستان مهران معرفی کرد.

کد خبر 5266350

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام مرز مهران ایلام ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام خشکسالی مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است