Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کاروان استقلال دقایقی پس از پیروزی ارزشمند مقابل نساجی، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را به مقصد تهران ترک کرد تا در اولین فرصت به پایتخت برسد و بازیکنان مشغول استراحت شوند.

با توجه به اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا، مسئولان استقلال ترجیح دادند بازیکنان برای صرف شام به رستوران نروند و اعضای خود را داخل اتوبوس صرف کنند تا هم وقت کمتری برای بازگشت به تهران هدر برود و هم اینکه از بابت احتمال شیوع ویروس هم کسی نگران نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها اوایل بامداد دوشنبه در مسیر بازگشت، از رستوران اکبر جوجه غذای ویژه آن را گرفتند تا حسن ختام  پیروزی مقابل نماینده مازندران، صرف یک شام حسابی برای بازگشت به خانه باشد.

بیشتر بخوانید: چه بر سر شیخ دیاباته آمد؛ آقای گل کجاست؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال نساجی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست