Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – براساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین‌بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار می‌شود؛ تیم ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت‌های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم‌های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و ژاپن در گروه دوم قرار داشتند که ظهر امروز (دوشنبه – ۴ مردادماه) و در سومین روز این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تکواندوکاران کشورمان موفق شدند با نتیجه ۵۲ بر ۳۱ به برتری برسند و به فینال راه پیدا کنند.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی به مصاف رقبای خود می‌رود. هدایت این نفرات برعهده وحید عبداللهی به عنوان سرمربی است. آرش فرهادیان نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

چین، ساحل عاج و روسیه نیز در گروه اول قرار داشتند که از این گروه چین با دو پیروزی برابر حریفان خود توانسته است جواز حضور در فینال را بدست آورد.

مبارزات فینال میان تیم ایران و چین ساعت ساعت ۲۰ به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت ایران) و قبل از مسابقات کسب مدال برنز بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده است؛ هر تیم می‌بایست حداقل ۴ و حداکثر ۵ تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود و ۲ هوگوپوش مرد با یکدیگر و ۲ تکواندوکار زن نیز با هم مبارزه می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صد‌ها تن از مردم معترض در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در مقابل مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در دهکده سن دونی در حومه پاریس گرد هم آمدند و خواهان محرومیت یا حداقل اعمال محدودیت برای کاروان رژیم صهیونیستی برای این بازی‌ها شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معترضان با اشاره به محرومیت ورزشکاران روسی از حضور در این بازی‌ها با پرچم کشورشان به علت درگیری روسیه با اوکراین، خواهان رفتار مشابهی در این باره با رژیم اسرائیل شدند.

نیکولا شهشهانی یکی از اعضای گروه حقوق بشری یورو پالستاین در این باره گفت: برای گرفتن چنین تصمیمی قطعا بیش از ۴ روز وقت لازم نیست. آن‌ها به جای مجازات برای استقبال از کاروان اسرائیل آماده می‌شوند!

این تظاهرات با حضور بیش از ۳۰۰ تن برگزار شد و در تظاهرات با خود عکس‌های شهدای غزه را به همراه داشتند.

اسرائیل تا کنون بیش از ۳۴۰۰۰ تن از مردم فلسطینی را در حمله به نوار غزه به شهادت رسانده است که اکثریت قابل توجی از این تعداد زنان و کودکان هستند.

این در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بستن چشم خود به روی این جنایات، اسرائیل را قربانی تروریسم خوانده است! این تظاهرات دو روز پس از تجمع اعتراضی دانشجویان فرانسوی در حمایت از غزه صورت گرفت. پلیس فرانسه دوشنبه بیش از ۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه سوربن را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد