Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:40:56 GMT

اداره ورزش کاشان فک پلمب شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۲۱۲

اداره ورزش کاشان فک پلمب شد

گروه استان‌ها- اداره ورزش و جوانان کاشان بر اساس مصوبه شورای تامین فک پلمب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان دو روز گذشته با حکم قضایی تخلیه و بعد از آن پلمب شد و بعد از آن اتفاقات زیادی در این زمینه به وقوع پیوست و مسئولان پیگیر آن شدند.

محمدجواد سلامیان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به فک پلمب اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اظهار داشت: با مذاکرات صورت گرفته و بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان کاشان اداره ورزش و جوانان این شهرستان فک پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک انبار سیمان در استان بوشهر کشف و پلمب شدمسئولان کاشان برای شکستن پلمب اداره ورزش و جوانان چاره‌اندیشی کنندماجرای پلمب اداره ورزش کاشان چه بود؟

وی با بیان اینکه این حکم امروز اجرایی شد تا امور اداری ورزش و جوانان شهرستان کاشان از سر گرفته شود، افزود: مقرر شده است تا مدیران کل اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان و ورزش و جوانان استان اصفهان در این زمینه قرارداد جدید منعقد کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با بیان اینکه امیدواریم این موضوع به بهترین صورت و به نفع جامعه ورزشی کاشان ختم شود، ابراز داشت: از تلاش تمامی مسئولان در راستای فک پلمب اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان و همکاری دستگاه قضا در این زمینه کمال تشکر و امتنان را دارم.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان پلمب اداره ورزش فک پلمب پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد