Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:42:36 GMT

تراکتور باعث شد رکورد استقلال ماندگار شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۲۱۵

تراکتور باعث شد رکورد استقلال ماندگار شود

تراکتور علیرغم شکستی که مقابل پرسپولیس پذیرفت، باعث شد رکورد تیم استقلال در تاریخ رقابتهای لیگ برتر دست نخورده باقی بماند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میهمانش تراکتور را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده تا در یک قدمی قهرمانی لیگ بیستم قرار گیرد.

گرچه تک گلی که تراکتوری‌ها در این بازی زدند در سرنوشت نهایی این دیدار بی تاثیر بود، اما همین گل باعث شد تا رکورد بهترین خط دفاعی همه ادوار لیگ برتر به تنهایی دست استقلال بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس دیشب چهاردهمین گل این فصل خود را از تراکتور دریافت کرد تا رکورد کمترین تعداد گل خورده در یک فصل همچنان با ۱۳ گل خورده در اختیار تیم استقلال باشد.

آبی پوشان در فصل ۹۸-۹۷ در حالی لیگ را به پایان رساندند که در تمام فصل تنها ۱۳ گل دریافت کردند تا رکورد کمترین تعداد گل خورده در یک فصل به نام این تیم ثبت شود.

تا قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور، سرخ پوشان تهران هم تنها ۱۳ گل دریافت کرده بودند و در این رکورد با آبی پوشان شراکت می‌کردند؛ و گل تراکتور باعث شد این رکورد به تنهایی دست استقلال بماند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو استقلال تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر رقابتهای لیگ برتر باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام بعداز سوت پایان مسابقه امروز در تبریز جملاتی مطرح کرد که بار دیگر در فضای مجازی، حملات و فحاشی پرسپولیسی‌ها علیه او را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در بک جدایی غیرمنتظره به استقلال پیوست و در دربی انتقامی گل زد، به خبرنگاران گفت: جواب هواداران تیم خاص را قبلا دادم .تا زمانی که خدا نفس به من می‌دهد با هم کار داریم! کینه‌ای نیستم و اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب گفت: هواداران تراکتور همیشه برایم قابل احترام هستند.

وی درباره نتیجه مصاف با تراکتور گفت: با بضاعتی که داریم بازیکنان عالی عمل کردند. البته یک پنالتی ما سوخت!

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد