Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:11:37 GMT

تداوم راه شهدا باعث عزتمندی و اقتدار کشور شده است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۳۷۹

تداوم راه شهدا باعث عزتمندی و اقتدار کشور شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان «باباخانی» و «پیری» اظهار داشت: انقلاب ما در نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و بر دسیسه های آنان غلبه کرده است.

وی ادامه داد: سال های طولانی است که تهدید و تحریم دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار نه تنها ملت ایران را از پا درنیاورده بلکه استقامت آنها را افزون تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان افزود: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدیدها و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: این قدرت به برکت خون مطهر شهدا ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم.

وی در ادامه با تجلیل از استقامت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز، گفت: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

سردار جاویدان همچنین بر حل مشکلات آنها از جمله مسکن و معشیت تاکید کرد و گفت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان سخن گفت و تاکید کرد: اگر بتوانیم باری را از دوش آنها برداریم لحظه ای از انجام این کار دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدیایی از خانواده شهیدان باباخانی و پیری تجلیل شد.

برچسب‌ها شهید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا آغاز و بسته شد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت شهید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم

tags # حجاب اسلامی ، گشت ارشاد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند