Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، دستور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹  طی نامه مورخ ۳/۵/۱۴۰۰ سازمان برنامه و بودجه کشور از سوی نوبخت صادر شد.

بیشتر بخوانید:

بررسی همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس

متن نامه به شرح زیر است:

آقای اکرمی

خزانه‌دار محترم کل کشور

با سلام و احترام؛

در اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، تخصیص اعتبارات هزینه عمومی دستگاه های اجرایی ذیربط به شرح جدول پیوست صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹ افزایش می‌یابد؛ تا با رعایت جزء (۳) بند "الف" تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ و دیگر قوانین و مقررات مربوطه اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستگاه های اجرایی موظف‌اند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۳۹۹، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، دستگاه محل خدمت و مبلغ قابل پرداخت، با رعایت جزء (۳) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹، حداکثر به میزان سه میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون (۳.۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال را با امضاء ذیحساب/ مدیر امور مالی مربوطه به وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل) و این سازمان اعلام نماید. بدیهی است، مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد یا دستگاه اجرایی ذی‌ربط خواهد بود.

خزانه‌داری کل، بر اساس اطلاعات ارسالی که مورد تأیید ذی‌حساب یا مدیر مالی دستگاه اجرایی است و متناسب با وصول منابع، مطابق با اجزاء (۴) و (۶) بند "ز" تبصره (۱۹) قانون بودجه سال جاری و شیوه‌نامه مربوطه، صرفاً بابت پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت سال ۱۳۹۹ را به طور مستقیم به حساب ذی‌نفع نهایی پرداخت نماید.

محمدباقر نوبخت- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

انتهای پیام/

کد خبر: 1104506 برچسب‌ها بازنشستگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازنشستگان پاداش پایان خدمت قانون بودجه سال سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند