Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اولویت‌های تقنینی و نظارتی این کمیسیون با حضور رئیس مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش پول نیوز؛ روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه ۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه درباره اولویت‌های تقنینی و نظارتی این کمیسیون در اجلاسیه دوم و سه سال پیش رو با حضور محمدباقر قالیباف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای جلسه آقای محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نکات و دغدغه‌هایی را مطرح و سپس تعدادی از اعضای کمیسیون نکات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی مطالبی درباره اولویت‌های تقنینی و نظارتی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در این جلسه مطرح کرد.

نجابت گفت: اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور می‌تواند مهمترین اولویت کمیسیون در ادامه کار باشد و طرح مدیریت جامع شهری و روستایی قرار بر این شد که در کمیسیون به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات و احزاب هم جزو اولویت های تقنینی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواهد بود و در نهایت مقرر شد با یک جمع بندی نهایی طی روزهای آتی، کمیسیون به وظایف و اولویت‌های خود در ادامه مسیر به طور دقیق بپردازد.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کمیسیون شوراها با حضور قالیباف اولویت های تقنینی و نظارتی اولویت های تقنینی تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها با حضور قالیباف کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور اولویت های تقنینی و نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم. بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم بسیاری از داروهای مورد نیاز از جمله تالاسمی را تامین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بسیار خوبی در تولید داروهای داخلی داشتیم، ادامه داد: بعضاً اعلام می کنند که قصد دارند از داروهای خارجی استفاده کنند نه داخلی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است