Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز برگزاری مناقصه عملیات احداث جاده چهاربانده حدود ۶ کیلومتر از محور ترشکان به مهاباد با اعتبار تخصیصی بالغ بر ۵۱۱ میلیارد ریال صادر و ابلاغ شد. - اخبار استانها -

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اقداماتی بزرگی که در جاده‌های بین شهری مهاباد در حال انجام است اظهار داشت: در این راستا مجوز برگزاری مناقصه عملیات احداث جاده چهاربانده حدود 6 کیلومتر از محور ترشکان به مهاباد با اعتبار تخصیصی بالغ بر 511 میلیارد ریال صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: خوشبختانه با دستورات اکید وزیر راه و شهرسازی عملیات احداث در سایر مسیرهای بین شهری مهاباد با سرعت مطلوبی در حال انجام است و همچنین به تازگی نیز مجوز تعریض، بهسازی و آسفالت مجدد مسیر اصلی مهاباد-بوکان با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال صادر و در حال انجام کارهای اداری است.   

تصادف پراید و اتوبوس در جاده مهاباد 3 کشته بر جا گذاشتآذربایجان‌غربی| محور مهاباد-بوکان همچنان مسدود است

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همچنین پروژه تقاطع روستای دریاس و قم قلعه نیز در مرحله تحویل به پیمانکار قرار دارد.

وی افزود: از سوی دیگر پروژه زیرگذر روستای کوسه کهریزه در مسیر اصلی مهاباد-ارومیه که عملیات اولیه آن آغاز شده، با برنامه ریزی و تامین اعتبار به موقع پیش از پایان فصل کاری عملیات آن پروژه نیز به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

وی مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 6090100

دیگر خبرها

  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی