Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رصد بازار خودروهای کره ای موجود حاکی از آن است که این روزها برای خرید خودروای صفر از برندهای کیا و هیوندای باید حداقل یک میلیارد تومان هزینه کرد؛ در حال حاضر خودرو توسان دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۷ هیوندای یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو سوناتا هیبرید تیپ یک این برند نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود هزینه خرید خودروهای مونتاژ این برندها پایین تر است؛ در حال حاضر خرید خودرو آی ۲۰ مونتاژ ۷۸۰ میلیون تومان پول می خواهد و خودرو هیوندای النترا مونتاژ نیز این روزها به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود و خودرو هیوندای اکسنت مونتاژ نیز ۷۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای برند کیا نیز وضعیت به همین منوال است و اکثر خودروهای این برند نیز این روزها بالای یک میلیارد تومان قیمت خورده اند؛ خودرو کیا سراتو اتوماتیک امروز یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو کیا اپتیما نیز این روزها به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. گفتنی است که خودرو کیا سراتو مونتاژ امرو به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت روز خودروهای کره ای در جدول زیر آمده است:

 

در این میان اما اکثر خودروهای کارکرده برندهای نام برده شده زیر یک میلیارد تومان قیمت دارند؛ در بین خودروهای هیوندای مدل ولستر ۲۰۱۴ آن در حال حاضر ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است و هیوندای آ۳۰ مدل ۲۰۱۰ نیز در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و هیوندای توسان ۲۰۱۵ کارکرده نیز در حال حاضر ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و هیوندای سانتافه ۲۰۱۰ نیز در حال حاضر ۷۳۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای کارکرده برند کیا نیز خودرو کیا سراتو ۲۰۱۷ در حال حاضر ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو کیا اپتیما ۲۰۱۳ نیز در حال حاضر ۸۷۹ میلیون تومان قیمت خورده است و کیا ریو سدان ۲۰۱۶ نیز در حال حاضر ۵۷۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت خودرو کره جنوبی میلیون تومان قیمت خورده نیز در حال حاضر میلیارد تومان یک میلیارد خودرو کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X ۲۲ پرو دستی به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیاردو۸۸ میلیون تومان است. قیمت آریزو ۵ اسپورت نیز یک میلیاردو۴۱۷ میلیون تومان شده است. قیمت فونیکس FX (۱.۶) نیز ۲ میلیاردو۳۷۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!