Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی ستاد دیه یزد، غلامعلی دهشیری با قدردانی از  اعضای  کمیته صلح و سازش  ستاد گفت: از این تعداد ۱۲ مددجو با مشاوره از سوی مددکاران و  ۵۸ مددجو نیز با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از مجموع افراد آزاد شده در استان،۴۸ مددجو مربوط به محکومان الی، هشت نفر محکوم مهریه،  ۱۱ مددجو محکوم نفقه و سه مددجو نیز محکوم پرداخت به دیه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: بدهی این مددجویان ۳۲۷ میلیارد ریال بود که ۲۶۵ میلیارد ریال با همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه از شکات گذشت رضایت‌مندانه اخذ شد و بقیه این مبلغ از منابع ستاد شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۶۲ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی ۷۰ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

دهشیری ادامه داد: امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی در جامعه و به دلیل جلوگیری از انتشار بیماری کووید ۱۹ جشن‌ های گلریزان ستاد دیه مانند سال گذشته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار شد که بیش از ۲۰ میلیارد ریال از طریق خیران استانی و کشوری برای آزادی زندانیان کمک شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصد دارد.

خیران می‌توانند کمک‌های خود را به کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۱۱۱۱۱۱۹۹ ستاد دیه و حساب ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند و  تلفن ۰۹۱۳۰۹۹۲۸۸۰ و ۰۹۱۰۳۸۱۱۵۵۳ برای پاسخگویی در نظر گرفته شد.

برچسب‌ها دادگستری یزد سازمان زندان‌ها کمک های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری یزد سازمان زندان ها دادگستری یزد سازمان زندان ها کمک های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم میلیارد ریال ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند