Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:18:36 GMT

تهدیدهای دختر جوان، جانش را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۰۴۲

تهدیدهای دختر جوان، جانش را گرفت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و هفتم تیر امسال جسد دختری ۳۵ساله که با ۱۲ضربه چاقو به قتل رسیده بود در طبقه سوم خانه‌ای در محله امام حسین(ع ) تهران از سوی برادرش پیدا شد. مدارک، کیف زنانه و گوشی او بعد از قتل سرقت شده بود. بر اساس گفته‌های برادر مقتول، دختر‌جوان برای سرکشی به خانه‌ای که تازه خریده بود، از خانه خارج و بعد جسدش در همان خانه پیدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درحالی که پلیس در تعقیب قاتل بود، بعد از حدود ۹ روز عامل این جنایت به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم شد. او پیش‌ازظهر دیروز در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، بازجویی و با مشاهده عکس جسد مقتول بر سر و صورتش زد و درباره انگیزه قتل، ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شد: هفت سال قبل ازدواج کردم. دختری خردسال دارم. به عنوان خیاط در کارگاه تولیدی کار می‌کنم. مقتول در مغازه شکلات‌فروشی دایی خود در محله‌مان کار می‌کرد. دخترم را برای خرید به آنجا می‌بردم. سه هفته قبل از قتل وقتی فهمید خیاط هستم، پنج پیراهن سفارش داد. بعد از آن ارتباط و گفت‌وگوی واتس‌اپی‌مان شروع شد. عکس خصوصی برایش فرستادم و پیام‌های عاشقانه میان ما رد و بدل شد. بعد از چند روز از ترس این‌که همسرم بفهمد پیام‌ها راپاک کردم و از او خواستم همه چیز را تمام کند که قبول نکرد. خانه قبلی‌اش را فروخته و محل جنایت را خریده بود. از من خواست او را به خانه جدیدش برسانم. وقتی وارد خانه شدیم، از من خواست۱۰ میلیون تومان به او بدهم تا طلبش را بدهد. وقتی گفتم ندارم، تهدید کرد داد و فریاد می‌کند و می‌گوید من با نیت بدی وارد خانه‌اش شده‌ام. خواستم به زور بیرون بروم که این بار تهدید کرد عکس و چت‌هایمان را برای همسرم ارسال می‌کند. از تهدیدهایش خسته شده بودم. او مرا هل داد که به دیوار آشپزخانه خوردم. چاقویی آنجا بود که برداشتم و ضربه‌هایی به او زدم. بعد هم گوشی او را دزدیدم و با موتورم فرار کردم. در میانه راه، چاقو و گوشی را در خودروی حمل زباله انداختم. روز بعد وقتی متوجه کشف جسد شدم، عذاب وجدان سراغم آمد و درنهایت تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.
مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: پلیس درحال تحقیق درباره ادعای متهم است.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل عمد قتل هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های کاخک و روشناوند، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.

اکبری افزود: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با وجود این که ساختمان خانه جوان شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت خانه جوان گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.

اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۴ طرح ورزشی با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال طی سال گذشته در این شهرستان اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها زمین چمن مصنوعی و خانه ورزش روستا‌های رهن، مند، ریاب، گوهردشت، نوده، روچی، نوده میرمحراب، فودنجان و نجم آباد و آماده سازی مرحله نخست گود باستانی روستای بیلند و سه سالن و باشگاه ورزشی در گناباد و بیدخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم