Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  تصاویر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های استان قم، امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه ۱۴۰۰ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه شاخه سبز با انتخاب تیتر ساکنین محله اسماعیل آباد به پردیسان منتقل می شوند به روند انتقال ساکنین محله اسماعیل آباد به پردیسان و لزوم بازنگری بر محله اسماعیل آباد اشاره کرده است،روزنامه ایمان با انتخاب تیتر کرونا در تعطیلات جان گرفت به روند صعودی آمار بستری ها وفوتی های کرونا در تعطیلات اخیر اشاره کرده است،روزنامه گویه با انتخاب تیتر قیمت تخم مرغ باز هم بالاتر خواهد رفت به افزایش قیمت تخم مرغ ودیگر اقلام اساسی اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه قم مطبوعات قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9q

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت