Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:36:41 GMT

ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد تا ۲۰ مرداد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۶۴۴

ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد تا ۲۰ مرداد

مهلت ثبت‌نام پایه دهم مدارس متوسطه دوره دوم شاهد تا ۲۰ مرداد ماه از طریق سامانه پادا انجام می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهلت ثبت نام پایه دهم مدارس متوسطه دوره دوم شاهد تا 20 مرداد 1400 در سامانه پادا pada.medu.ir انجام می‌شود.

ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهد پس از ثبت اطلاعات در سامانه پادا در موعد مقرر با ارائه مدارک توسط اولیا به مدرسه، قطعی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام دانش‌آموزان غیر شاهد در دو مرحله ثبت‌نام موقت و ثبت نام قطعی به شیوه امتیاز بندی از طریق سامانه پادا انجام می‌شود. 

17 گروه دانش‌آموزان غیرشاهد مجاز به ثبت‌نام

دانش‌آموز جانباز.

فرزند جانباز تا 25 درصد.

خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر. نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر. نوه شهید اتباع.

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی.

فرزند رزمنده جبهه مقاومت.

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه.

نوه آزاده، نوه جانباز 50 تا 69 درصد. نوه آزاد با جانبازی تا 69 درصد. نوه جانباز تا 49 درصد (2 مورد). سلاله (نتیجه) شهید (2 مورد).

نوه رزمنده. فرزند گروه جهادی شمیم شاهد. خواهرزاده یا برادرزاده شهید و جانباز 70 درصد به بالا.

حافظان قرآن کریم.

حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم، قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه، استان، کشور و بین المللی.

حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی دانش‌آموزان منطقه، استان، کشور و بین المللی.

فرزند کارمندان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید.دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین.

فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران.

فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر.

فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید " شاغل و بازنشسته، مامور یا انتقالی به ادارات دیگر".

فرزندان یا نوه خیر مدرسه‌ساز.

امتیاز علمی دانش‌آموز 

میزان شهریه مدارس شاهد

دانش‌آموزان غیر شاهد

دوره ابتدایی: حداقل 5200000 ریال و حداکثر 10000000 ریال

دوره متوسطه اول: حداقل 6100000 ریال و حداکثر 12000000 ریال

دوره متوسطه دوم: 7400000 ریال و حداکثر 15500000 ریال

دانش آموزان شاهد

ابتدایی: 5000000 ریال

متوسطه اول: 5700000

متوسطه دوم: 7200000

4 مشکل خانواده‌ها در فصل ثبت‌نام دانش‌آموزان/ "تکمیل ظرفیت" مدارس دولتیثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع سالانه 10 درصد افزایش می‌یابد / نحوه تاسیس و فعالیت مدارس ویژه اتباع

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان مدارس شاهد دانش آموزان مدارس شاهد ثبت نام دانش آموزان آموزش و پرورش سامانه پادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: تاکید ما به مدیران مدارس این است که هیچ هزینه‌ای از دانش‌آموزان چهار دهک اول دریافت نکنند، تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این هزینه را به مدارس برسانیم، اما اگر مدرسه‌ای هزینه‌ای دریافت می‌کند اطلاع داده شود تا بررسی لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، الهام یاوری در نشست دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد با بیان اینکه این نمایشگاه در سال‌های دور در سمپاد برگزار شده، اما ۱۰ سال به وقفه افتاده و اکنون دوباره برگزار شده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان خوب سمپاد اعم از دانش‌آموزان مدارس سمپاد و دیگر مدارس که دارای رتبه هستند در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: هدف اول نمایشگاه این است که همه این دانش‌آموزان توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و ظرفیت‌های نهفته خود را آشکار و صاحبان صنایع و کسانی که توانایی کمک دارند این استعدادها را یاری کنند، در این نمایشگاه شبکه ارتباطی خوبی بین دانش‌آموزان سمپاد ایجاد می‌شود و دانش آموزان فرصتی پیدا می‌کنند که با دانش‌آموزان مناطق دیگر ارتباط بگیرند و شبکه‌ای از ارتباط و همکاری دوستانه شکل بگیرد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دلیل دیگر برگزاری این نمایشگاه را در راستای شعار «هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری» اعلام و تصریح کرد: دانش‌آموزان در این نمایشگاه کاربرد کارهای خود را برای رفع نیازهای کشور بهتر درک می‌کنند.

یاوری با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۱۸ طرح از گروه دختران و ۱۱۹ طرح در گروه پسران حضور دارند، اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان دولتی به این نمایشگاه دعوت شده‌اند و اگر کسی هم امکان حضور نداشت، دفترچه‌ای از تمام دستاوردها تهیه شده است تا در اختیار نهادهای مختلف برای تجاری‌سازی طرح‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به طور کلی ۱۵۶ دانش‌آموز دختر و ۱۸۵ دانش‌آموز پسر در نمایشگاه مشارکت دارند، افزود: در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، دانش‌آموزان ما پیشرفت‌ها را می‌بینند و امیدآفرینی بسیار جدی در آنها ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به‌رغم رایگان بودن شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد، بعضی مدارس به دلیل پرداخت نشدن هزینه این دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش خواستار پرداخت شهریه از سوی والدین دانش‌آموزان هستند، گفت: تاکید ما به مدیران مدارس این است که هیچ هزینه‌ای از این دانش‌آموزان دریافت نکنند، تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این هزینه را به مدارس برسانیم، اما اگر مدرسه‌ای هزینه‌ای دریافت می‌کند اطلاع داده شود تا بررسی لازم صورت گیرد.

یاوری درباره راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری ادامه داد: سال گذشته یک مدرسه دیگر بعد از استان فارس، در آذربایجان غربی ویژه عشایر دختر و پسر راه‌اندازی شد که تمام برنامه‌ها را به صورت ویژه برای آنها برگزار می‌کنیم و امیدواریم این الگوی موفق را در سایر کشور توسعه دهیم؛ جمعیت عشایری استان باید به ۳ هزار نفر برسد تا این مدرسه راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت سمپاد تا پایان دوره تربیت عمومی است و بعد از فارغ‌التحصیلی اگر شرایط نخبگی را داشته باشند به بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند، گفت: ما باید کاری کنیم که دانش‌آموزان چالش‌های کشور را بشناسند و هم اینکه توانایی لازم برای حل این چالش‌ها را در خود پرورش دهند.

کد خبر 750857

دیگر خبرها

  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت