Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@00:11:18 GMT

کرونا مرکز انتقال خون محلات را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۹۵۰

کرونا مرکز انتقال خون محلات را تعطیل کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: مرکز انتقال خون این شهرستان تا اطلاع ثانوی به علت وضعیت حاد بیماری کووید ۱۹ تعطیل شد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر مهدی قلیچ خانی در جمع خبرنگاران  افزود: با توجه به وخامت پیک پنجم کرونا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان مرکز انتقال خون این شهرستان تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات بستری هستند، اظهار داشت: ۳۵ بیمار در بخش کرونا و ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تنها بیمارستان شهرستان محلات بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلیچ خانی با هشدار وضعیت بد ابتلا به کووید ۱۹ در محلات بیان کرد: روزانه بیش از ۵۰ آزمایش کرونا در این شهرستان مثبت گزارش می‌شود و به‌طور میانگین روزی یک بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست می‌دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات افزود: افزایش مراجعان سرپایی نشان دهنده افزایش بیماران کووید ۱۹ بستری در یک تا ۲ هفته آتی است.
 قلیچ خانی اظهار داشت: اکنون دوران خودمراقبتی و آگاه‌سازی است و هر فرد باید از خود و اطرافیانش مراقبت کند و با مشاهده علائمی مانند گلودرد، تب، بی‌حالی، کسالت، کوفتگی و آبریزش‌ بینی خود را قرنطینه کند.
وی تاکید کرد: با توجه به فصل تابستان و افزایش دورهمی‌ها و جشن‌های عروسی، شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل ماسک زدن، دوری از تجمع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند چراکه سرعت انتقال سویه دلتا بیشتر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک موج پنجم کرونا در استان مرکزی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان