Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، درباره ارزیابی خود از عملکرد نازنین ملایی در مسابقات المپیک توکیو گفت: نازنین ملایی تا به اینجا مزد زحمات و سختی‌هایی که کشیده را گرفته است؛ متاسفانه او پیست مناسب برای تمرین نداشت و برای تمرینات سنگین المپیک، به الیگودرز می‌رفت و آنجا تمرین می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملایی کار بزرگی را در طی ادوار مختلف حضور قایقرانی کشورمان در المپیک انجام داده است؛ بهترین رتبه ما در این بازی‌ها در روئینگ تک نفره مقام ۲۲ برای محسن شادی بوده است. ملایی هم اکنون در رتبه ۱۲ قرار دارد که امیدواریم فردا در مسابقه به رتبه‌ای به مراتب بهتر از این دست پیدا کند. ما برای او صعود به فینال C رقابت‌ها را پیش بینی می‌کردیم؛ اما او در حال حاضر به فینال B رسیده و دور از دسترس نیست که فینال‌ A را هم ببیند و بتواند برای کسب مدال به مرحله بعدی صعود کند.

گفتنی است؛ علی آقامیرزایی دیگر نماینده ما در قایقرانی المپیک توکیو است.

بیشتر بخوانید:

اظهار نظر عجیب ملایی درباره تفاوت امکانات قایقرانی ایران با کشور‌های دنیا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)



منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لاک زدن دختر بچه برای مرغ (فیلم) یک ایده خلاقانه برای ساخت جای لاک با استفاده از سی دی و در نوشابه (فیلم)

دیگر خبرها

  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود