Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به برنامه‌های اجرایی این نهاد در دهه امامت ولایت و عیدسعیدغدیرخم گفت: بالاترین فلفسه غدیر تبیین نقش و جایگاه ولایت بوده و وظیفه کارگزاران محرومیت زدایی نظام در این نهاد مقّدس درک صحیح اهداف غدیر و حرکت بر محور و مدار ولایت به ویژه کار جهادی و عالمانه در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه غدیر فرصت مناسبی برای تبیین و جریان سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان است، افزود: با هدف جاری کردن فضای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و گفتمان سازی برای رسیدگی به ایتام، حامی یابی برای فرزندان ایتام تحت حمایت در قالب پویش ایران مهربان از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در روز عید سعید غدیر است.


صفری ادامه داد: به منظور زمینه سازی برای مشارکت خیران زنجانی در اطعام نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان طرح احسان علوی با همکاری ۱۳۹ مرکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم اجرا می‌شود.


او به برنامه‌های فرهنگی این نهاد در عید غدیر اشاره کرد و گفت: تجلیل و تکریم حامیان سادات همکار با برنامه‌های این نهاد، بازدید از خانواده‌های سادات تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیر شناسی برای فرزندان و دانش آموزان تحت حمایت از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در دهه امامت و ولایت و روز‌های منتهی به عید سعید غدیر است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان زنجان عید سعید غدیر تحت حمایت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جمعی از مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر برای حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه تجمع کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند