Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@22:27:18 GMT

مظفری: کامرانی‌فر زمینه‌ساز بازگشت فغانی شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۵۶۰

یک پیشکسوت داوری معتقد است دبیرکل جدید فدراسیون سبب اتفاقات خوب داوری در این هفته‌های اخیر شده است

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، نوید مظفری، کارشناس داوری در خصوص اهمیت قضاوت ها در سه هفته پایانی گفت:

خدا را شکر شاهد قضاوت های بهتری در دو هفته گذشته بودیم و امیدوارم هفته پایانی لیگ بیستم هم با همین روال سپری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دلیل اصلی این اتفاق، استفاده بیشتر از داوران باتجربه بود و همین سبب شد تا داوری ها بهتی را نسبت به بقیه فصل و همچنین هفته های پایانی لیگ قبلی ببینیم. البته این ها تصمیمات لحظه ای است و برای اثبات آن، باید ببینیم این اتفاقات ئر لیگ بعدی هم ادامه دار خواهد بود یا خیر.

او ادامه داد:

اشتباه زمانی بود که به خاطر انتخابات، پای ۱۵۰ داور را به لیگ برتر باز کردند و حالا نمی دانند با آن ها چه کار کنند. اگر خیلی به فکر آموزش آن ها هستید، لیگ یک و لیگ دو می تواند زمین امتحانی خوبی برای داورانی باشد که می خواهند تجربه کسب کنند و در لیگ برتر سوت بزنند. این اتفاقات نباید به صورت جرقه باشد و باید تداوم داشته باشد. این حجم از اعتراض ها به داوری نتیجه همان تصمیم های منفعت طلبانه دوستان است و حالا باید جلوی این اتفاق گرفته شود.

این کارشناس داوری در خصوص اضافه شدن فغانی به لیگ برتر گفت:

به هر حال تصمیم درستی بود که گرفته شد و اتفاق عجیبی نیست. به هر حال او یک داور ایرانی است و بهترین جا برای قضاوت کردن، در لیگ ایران است زیرا هم الگویی برای داوران دیگر می شود و هم می تواند تجربه هایش را به سایرین انتقال دهد. این ها ثمره حضور حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال است و می توانیم دلخوش به اتفاقات بهتری در داوری باشیم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (75.6MB)

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است