Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:16:31 GMT

آخرین جزییات از طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۶۲۴

آخرین جزییات از طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس از تصویب کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح به صورت دو شوری در کمیسیون در حال بررسی است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح شفافیت آرای نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: متن طرح جدید نمایندگان برای شفافیت آرا

وی با بیان اینکه به دلیل ارجاع این طرح از صحن مجلس به کمیسیون جزئیات طرح در شور دوم در حال بررسی و تصویب است، افزود: در جلسه امروز شفافیت مربوط به قراردادها و مقاوله‌نامه‌ها حقوق و مزایای نمایندگان به تصویب رسید و طبق این مصوبه بنا بر این است تا تمام قراردادها و مقاوله‌نامه‌هایی که توسط نمایندگان امضاء می‌شود به صورت شفاف منتشر شود.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس اظهار داشت: برنامه ما بر این است تا در جلسه فردای کمیسیون کار بررسی و تصویب این طرح را به پایان برسانیم و این طرح برای رسیدگی و تصویب در صحن به هیأت رئیسه مجلس ارسال شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم بر این شد تا ازهیأت رئیسه مجلس بخواهیم رأی گیری در مورد طرح شفافیت هم به صورت شفاف انجام شود تا همگان بدانند که چه کسی به طرح شفافیت رأی موافق می‌دهد و چه کسی رأی مخالف.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی طرح شفافیت کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی