Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند بارگیری و ارسال محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور دستور قضایی به سراسر کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری محموله 1000 تنی مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، روند بارگیری و ارسال این محموله بزرگ به سراسر کشور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنا به دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت دستگاه قضایی بر بازار و کنترل قیمت‌ها ما این نظارت را انجام دادیم. 

صالحی افزود: در همین راستا و به منظور پیگیری حقوق عامه، پس از صدور دستور قضایی، 1000 تن مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، هم اکنون به وسیله تریلرها و کامیون‌های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با قدردانی از همه کسانی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری لازم را داشته‌اند خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع و در نتیجه همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا و البته با اطلاع رسانی به موقع موضوع از طریق رسانه‌ها هم اکنون در کمتر از 24 ساعت پس از صدور این دستور کار انجام شد. 

وی تصریح کرد: با بارگیری و ارسال این محموله بزرگ مرغ به مناطق مختلف کشور، ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بیشتر ناشی از تأخیر در ترخیص این کالای اساسی به بیت المال، گام مهمی به منظور تأمین نیاز بازار برداشته شد.

معاون قضایی دادستان‌کل کشور: مزایده‌های مربوط به 6هزار معدن غیرفعال فعلاً متوقف شده استعوامل قضایی با اجرای عدالت و عقلانیت زمینه‌ساز رضایت مردم شوندصدور دستور قضایی برای ترخیص فوری 1000 تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس

انتهای پیام/864

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر شهید رجایی بندرعباس صدور دستور قضایی بارگیری و ارسال مرغ وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین